گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

سراشیبی نسبی جدید برای رمز ارزها//درجا زدن بیت‌کوین

کدخبر: ۵۸۲۹۱۹
اقتصادنیوز:ارزهای دیجیتال امروز منفی هستند. فشار فروش در بازار خیلی زیاد نیست اما قیمت ارزهای بزرگ اکثرا افت داشته است.
سراشیبی نسبی جدید برای رمز ارزها//درجا زدن بیت‌کوین

به گزارش اقتصادنیوز، رمز ارزها امروز با شیب کمی منفی شده اند. گرچه میزان افت آن ها خیلی سنگین نیست اما اکثر نمادها کاهش قیمت داشته اند.

بیت کوین امروز با کاهش قیمت یک درصدی هم اکنون در حدود نرخ 30300 دلار معامله می شود. با توجه به اینکه چند روزی می شود بیت کوین در جا می زند، بازده هفتگی این ارز دیجیتال نسبت به دیروز بسیار کمتر شده و به مثبت 5 درصد رسیده است. دیروز بازده هفتگی بیت کوین مثبت 14 درصد بود. بازده ماهانه بیت کوین نیز اکنون 11 درصد است.

بیت کوین با ارزش بازار 588 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار معامله شده است. فعلا بازار برای حرکت بعدی خود نیاز به یک محرک قوی دارد که این محرک می تواند آمارهای اقتصادی جدید از آمریکا باشد. در هفته آینده چند آمار مهم از اقتصاد آمریکا منتشر می شود که این می تواند منجر به نوسانات قیمتی زیادی در رمز ارزها شود.

اتریوم هم یک درصد افت کرد

اتریوم هم امروز یک درصد کاهش قیمت داشته و با این افت، هم اکنون در حدود نرخ 1860 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی حدود 2 درصد و در مقیاس ماهانه حدود یک درصد رشد داشته است. همچنان عملکرد اتریوم نسبت به بیت کوین ضعیف تر است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 7 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 223 میلیارد دلار را نمایش می دهد. برخلاف آنچه که مدتی پیش مطرح می شد، فصل رونق آلت کوین ها از راه نرسید و برخلاف آن، بیت کوین فعلا توانسته نسبت به بسیاری از آلت کوین ها از جمله اتریوم وضعیت بهتری داشته باشد.

فقط 3 نماد مثبت هستند

نمادهای مثبت در بازار امروز کم تعداد هستند. استلار با رشد 3 درصدی بیشترین بازدهی را در روز جاری داده. وی چین هم 2 درصد رشد کرده است. لئو سومین و آخرین نماد مثبت در فهرست 50 ارز برتر بازار است که با رشد یک درصدی، نسبت به بسیاری از آلت کوین ها وضعیت بهتری دارد.

در فهرست نمادهای منفی، اپتیمیسم با افت 7 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. استکس و الگوراند هم 6 درصد افت کرده اند. ایپ کوین، نیر پروتکل، آپتوس، گراف، آربیتروم، پالیگان، آوی و لیئو دائو هم نمادهایی هستند که امروز 5 درصد افت کرده اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 5 درصد دارند.

با افت امروز، بسیاری از نمادها در مقیاس هفتگی وارد محدوده زیان شده اند. اپتیمیسم با افت 9 درصدی بیشترین کاهش قیمت هفتگی را دارد. استکس هم 8 درصد کاهش قیمت داشته و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 6 درصد دارند.

اما در میان نمادهای مثبت، همچنان بیت کوین کش با رشد 80 درصدی بالاترین بازده هفتگی را دارد و مابقی نمادها هم رشدی کمتر از 20 درصد داشته اند.

ارزش بازار یک درصد کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت یک درصدی، عدد 1.17 تریلیون دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم با کاهش 2 درصدی به 35 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 32 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید