حباب سکه مانع صعود قیمت می شود؟

پیام شبانه آمریکا به بازار سکه/پیش‌بینی قیمت‌سکه

کدخبر: ۵۱۷۲۳۵
اقتصادنیوز: قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب افرایش یافت. برخی از تحلیلگران بازار سکه می گفتند در صورتی که نرخ دلار امروز مسیر رشد را طی کند این امر می تواند قدرت معامله گران افزایشی بازار سکه را تقویت کند . با این حال عده ای دیگر باور دارند که حباب سکه مانع صعود فلز گران بهای داخلی خواهد شد.
پیام شبانه آمریکا به بازار سکه/پیش‌بینی قیمت‌سکه

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه روز چهارشنبه پایین آمد. این فلز زرد رنگ داخلی دیروز 89 هزار تومان ارزان شد. قیمت سکه امامی در دومین روز شهریور ماه 13 میلیون و 600  هزار تومان بود.

عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که سکه بازان بتوانند به محدوده 13 میلیون و 800 هزار تومان نفوذ کنند احتمال رسیدن قیمت سکه به مرز 14 میلیون تومان وجود خواهد داشت . با این حال عده ای دیگر معتقدند در صورتی که سکه از نیمه کانال 13 میلیون تومان عقب نشینی کند ممکن است  تا محدوده 13 میلیون و 200 هزار تومان هم کاهش پیدا کند.

پیام شبانه آمریکا به بازار سکه

دیشب آمریکا پاسخ پیشنهاد اتحادیه اروپا درباره برجام را داد. بخشی از سکه بازان انتظار دارند که مذاکرات بین ایران و آمریکا طولانی شود یا به سرانجامی نرسد و بر اساس همین باور‌،‌ به صورت احتیاطی،‌ بخشی از دارایی های ریالی خود را به طلا و سکه تبدیل می کنند. 

افزایش قیمت دلار در بازار شبانه 

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب افرایش یافت. برخی از تحلیلگران بازار سکه می گفتند در صورتی که نرخ دلار امروز مسیر رشد را طی کند این امر می تواند قدرت معامله گران افزایشی بازار سکه را تقویت کند.

با این حال عده ای دیگر باور دارند که حباب سکه مانع صعود فلز گران بهای داخلی خواهد شد. 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید