p18 copy

همدان به عنوان دیگر توری است که توسط آژانس‌ها به شکل روزانه باز شده است. این تور دو شب و سه روز بدون حمل‌ونقل به ازای هر نفر بین سه میلیون و 200‌هزار تومان تا چهار میلیون و 144‌هزار تومان متغیر است. گشت‌‌های این تور شامل آرامگاه بوعلی سینا، باباطاهر، موزه و محوطه هگمتانه، گنجنامه، ‌‌ شیرسنگی، غار علیصدر (ورودیه غار به عهده مسافر)، کارگاه سفال لاله‌‌جین می‌شود. شیراز در هر فصلی مخاطبان خاص خود را دارد. در تور دو شب و سه روز این شهر هزینه تور منهای حمل‌ونقل از یک میلیون و 604‌هزار تومان تا سه میلیون و 496‌هزار تومان است. تور شیراز شامل بازدیدهایی از قبیل باغ ارم، آرامگاه حافظ (حافظیه)، آرامگاه سعدی، دروازه قرآن، تخت جمشید و نقش رستم، نارنجستان قوام، مسجد وکیل، خانه زینت الملک، ارگ کریم‌خان، بازار وکیل و سرای مشیر می‌شود.

سرعین جزو مقاصد تابستانی است و بسیاری به واسطه هوای خنک به این منطقه سفر می‌کنند. تور دو شب و سه روز این شهر بدون حمل‌ونقل به ازای هر نفر از یک میلیون و 685‌هزار تومان شروع می‌شود و تا دو میلیون و 938‌هزار تومان افزایش می‌‌یابد. در این تور گشت‌‌هایی از قبیل یلادره، آلوارس، بقعه شیخ‌صفی، بازار تاریخی و دریاچه شورابیل گنجانده شده است.

اصفهان هم مشابه شیراز جزو مقاصد همیشگی گردشگران است‌‌، بنابراین به مناسبت‌‌های مختلف گردشگران به این شهر سفر می‌کنند. تور دو شب و سه روز به این شهر بدون هزینه حمل‌ونقل بین یک میلیون و 635‌هزار تومان تا سه میلیون 863‌هزار تومان هزینه برمی‌‌دارد و در آن گشت‌‌هایی از قبیل امارت هشت بهشت، عصارخانه شاهی، ‌‌ سر در قیصریه، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد جامع، عالی‌قاپو و چهل‌ستون وجود دارد. یزد گرچه در تابستان گرم است، ‌‌ اما همین گرم بودن هوا باعث می‌شود نسبت به سایر ایام سال خلوت‌‌تر باشد. برخی هم البته تابستان این شهر را ترجیح می‌دهند. تورهای دو شب و سه روز به مقصد این شهر منهای حمل‌ونقل از یک میلیون و 585‌هزار تومان شروع می‌شود و تا سه میلیون و 35‌هزار تومان افزایش می‌‌یابد.

در این تور آتشکده یزد (آتشکده ورهام)، ‌‌ باغ دولت‌آباد، دخمه زرتشتیان، ‌‌مسجد جامع یزد، بافت قدیم یزد، میدان و تکیه امیر چخماق لحاظ شده است. کیش در ایام داغ گردشگری گاه از ترکیه هم گران‌‌تر می‌شود. اما در این فصل سال هزینه‌‌ تورهایش به شدت پایین‌‌‌تر است. به طوری که هزینه یک تور دو شب و سه روز بدون حمل‌ونقل به این مقصد به ازای هر نفر بین یک میلیون و 810‌هزار تومان تا شش میلیون و 448‌هزار تومان متغیر است. در این تور خدماتی از قبیل بازدید از کلبه هور، پارک دلفین‌ها، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، ساحل مرجان‌ها، روستای باغو، بوستان آهوان، جزیره هندورابی، پارک آبشار، آب‌انبار دو گنبد و پنج بادگیر، شهر باستانی حریره و مراکز خرید قرار داده شده است.

چابهار در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد جذاب برای مسافران داخلی بدل شده است.در این ایام، با وجود گرمی هوای مرداد همچنان تورها به این مقصد هواداران خاص خود را دارد. تور چهار روزه به این مقصد بدون حمل‌ونقل از پنج میلیون و 20‌هزار تومان شروع  و تا هفت میلیون و 360‌هزار تومان افزایش می‌‌یابد. در این تور ساحل صخره‌ای دریا بزرگ، تالاب لیپار، درخت انجیر معابد، کوه‌‌های مریخی، اسکله بریس، پسابندر، خلیج گواتر، جنگل حرا (هزینه قایق حرا با مسافر) گنجانده شده است.