هفت سوئیچ برای هفت روز!
در دنیای شیفتگان خودرو مشتریانی هستند که به دلیل علاقه زیاد به یک برند خاص با تعصب خاصی اقدام به خرید یا استفاده از محصولات آن برند می‌کنند که گاهی هم رسانه‌ای شده و معروف می‌شوند. اخیرا آئودی در صفحه اینستاگرامش عکس یکی از مشتریان با وفای آلمانیش را منتشر کرده است که به دلیل علاقه بسیار زیادش به آئودی برای هفت روز هفته هفت مدل جدید آئودی را خریداری کرده است. این آئودی دوست آلمانی از خودروهای زیر که مشخصاتشان آمده است، در هر روز با در دست داشتن یک کلید سراغ یک خودرو می‌رود و با ذکر دلیل و مشخصات خودرو روزهای متفاوتی را با خودروهای متفاوت تجربه می‌کند و به این کار خود عشق می‌ورزد.

برای شروع هفته هیچ خودرویی بهتر از Audi Q۷ نیست چرا‌که به اندازه کافی فضا دارد و می‌تواند تا ۷ صندلی را در خود جای دهد. این خودروی لوکس کراس‌اور بزرگ بهترین انتخاب برای روز دوشنبه به‌عنوان اولین روز هفته است. آئودی کیو سون بزرگ، تنوع زیادی در امکانات و ویژگی‌های موتور را در طول سال‌های تولیدش به خود دیده است و در جدید‌ترین مدل هم با عنوان نسل دوم وارد بازار شده است و توانسته نظر علاقه‌مندان این سبک خودرو را به خود جلب کند. سه‌شنبه روزی است که باید به همه نشان دهید رئیس چه کسی است؟ بنابراین بهترین انتخاب می‌تواند Audi S۸ Sedan باشد که خودرویی بزرگ و قدرتمند ویژه مدیران خوش‌سلیقه است که با موتور ۸ سیلندر V شکلی که دارد با داشتن چهار لوله اگزوز تکمیل‌کننده پرستیژ مدیریتی خواهد بود و بعداز یک روز کاری پر مشغله رانندگی با آن لبخندی از رضایت را بر چهره می‌نشاند. لبخندی که در پس آن آرامش اطمینانی مثال‌زدنی وجود دارد.

برای چهارشنبه تزریق کمی هیجان برای من و شما توصیه می‌شود، هیجانی که با داشتن کلید سوم درهای کوپه RS۵ را باز کرده و موتور ۴۲۰۰ سی‌سی پر‌قدرتش را روشن می‌کند تا با رساندن به دور موتور ۸۰۰۰ دور در دقیقه صدای غرش سهمگینش چهارشنبه‌ای رویایی را رقم بزند. حرکت با چهار چرخ متحرک با خودرویی کوپه نماد هیجان و محرک‌ ترشح آدرنالین در خون شماست. اما کلید بعدی، درهای خودرویی را باز‌می‌کند که در سفر زمان از آینده به حال آمده است و نام TTS Audi را بر روی پلاک خود دارد. کوپه‌ای چهار‌چرخ متحرک که با موتور چهار سیلندر ۲۰۰۰ سی‌سی و توربوشارژش ۳۰۶ اسب بخار قدرت خالص را به هر چهار چرخش منتقل می‌کند. جالب است بدانید کلید چهارم در وقت شما هم صرفه‌جویی می‌کند چرا‌که تنها به ۶/ ۴ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز دارد. این خودروی سوپر‌اسپرت به راحتی می‌تواند نیاز شما به سرعت را بر طرف کند.

جمعه زمان استراحت و آسایش است و بهتر است از کلید پنجم استفاده کنید و خودروی جدید آئودی با نام A4 را روشن کرده و برای داشتن آرامش به محلی دنج و آرام با خودرویی بروید که در زمان رونمایی رقیب سر‌سختی برای بی‌ام‌و سری 3 و مرسدس بنز کلاس سی بوده است. با توجه به نیاز شما انتخاب‌های متعددی برای موتور و سیستم انتقال نیرو خواهید داشت و شما می‌توانید از بین موتورهای دیزلی 2 لیتری تا 3 لیتری و شش سیلندر حق انتخاب داشته باشید، این موضوع آرامش و آزادی عمل بیشتری را در استفاده از کلید پنجم برای شما فراهم می‌کند.

بعد از هفته‌ای پر مشغله در محیط کار قطعا نیاز به ماجراجویی خواهید داشت که در این حالت بهترین گزینه ممکن کلید ششم است که خودرویی آفرود و همه‌جا رو را می‌تواند روشن کند تا با تمام قدرت و نیرویی که دارد شما را به هر نقطه‌ای که بخواهید ببرد و این کلید فقط متعلق است به SQ5 TDIکه خودرویی انقلابی است که با موتور دیزل تویین‌توربو شارژرش، تمام آن چیزی که برای ماجراجویی نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد و برای رسیدن به آن تنها کاری که باید انجام دهید فشردن پدال گاز است تا موتور 3000 سی‌سی که دارد با تمام 6 سیلندرش نیرویی برابر با 309 اسب بخار تولید ‌کند و شما می‌توانید با این کلید تا 155 مایل در ساعت (249 کیلومتر در ساعت) حرکت کنید و در این لحظه محدود‌کننده سرعت مانع افزایش سرعت شما خواهد شد. با در دست داشتن کلید ششم تنها به 1/ 5 ثانیه زمان نیاز دارید تا به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسید.