منبع: AS- بایرن مونیخ در لالیگا به دنبال جانشینی برای خاوی مارتینز می‌گردد که رباط صلیبی‌اش پاره شد. دیگو گودین از اتلتیکو مادرید، سامی خدیرا و رافا واران از رئال مادرید. منبع: Gianluca di Marzio- اسپورتینگ لیسبون برای به خدمت گرفتن نانی، به شکل قرضی از منچستر یونایتد سوال کرده است.

منبع: Daily Mirror- هری ردنپ قصد دارد لاسانا دیارا هافبک سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرد. دیارا در حال حاضر برای لکوموتیو مسکو بازی می‌کند. اعتقاد بر این است که او با دستمزد هفتگی ۸۰ هزار پوند می‌تواند در دسترس باشد.

منبع: Bild- وردربرمن قصد دارد با برایان روئیز قرارداد امضا کند. بازیکن کاستاریکایی در حال حاضر از فولام و چند باشگاه ترکیه پیشنهاد دارد.

منبع: Marca- اتلتیکو مادرید دوباره با چلسی مذاکره خواهد کرد و قصد دارد پیشنهادی بالا را به این باشگاه جهت انتقال شورله ارائه کند.

منبع: Daily Express- چلسی قصد دارد پیشنهادی ۳۸ میلیون یورویی به رم ارائه کند تا مهدی بن عطیه را به خدمت بگیرد.

منبع: Daily Star- لوئیز فن‌خال علاقه‌مند است تا فردی گوارین را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود وضعیت انتقال ویدال متوقف شده است.

منبع: ESPN- منچستر سیتی قصد دارد با ادین ژکو و جو هارت قرارداد بلند مدت امضا کند. قهرمان لیگ برتر می‌خواهد بازیکنان تاثیر گزارش را در تیم حفظ کند.