حمایت رئیس‌جمهور از تیم ملی فوتبال
دکتر حسن روحانی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان قول حمایت دولت از تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی و کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی را داد.
به گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان در این دیدار ۲ ساعته، وزیر ورزش و جوانان گزارشی از روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای جام‌جهانی و همین‌طور آمادگی فدراسیون‌ها و مجموعه وزارت ورزش و جوانان برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی را به رئیس‌جمهور ارائه کرد و رئیس جمهور هم آمادگی دولت را برای حمایت از تیم ملی فوتبال در مسابقات جام‌جهانی و کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی اعلام کرد.
همچنین قرار شد شورای‌عالی ورزش و شورای‌عالی جوانان به صورت جداگانه با حضور رئیس‌جمهور اسفندماه امسال برگزار شود.
شارژ مالی فدراسیون فوتبال
به دنبال برگزاری جلسات مشترک میان مسوولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و پس از برگزاری نشست‌های ستاد حمایت از تیم ملی به ریاست نصرالله سجادی برای شرکت در جام‌جهانی برزیل، وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کمک مالی کرد.
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر تاکید کرد: تیم ملی برای شرکت در اردوی آفریقای جنوبی مشکل مالی نخواهد داشت.
او اضافه کرد: دو هفته آینده تخصیص دیگری برای فدراسیون‌های ورزشی خواهیم داشت و مبلغ قابل توجهی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهیم تا تیم ملی محدودیتی در اعزام به نخستین اردوی تدارکاتی برای جام‌جهانی نداشته باشد.
همان‌طور که وزیر ورزش در جلسه‌ای با کی روش قول داده بود که از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی حمایت کند، وزارتخانه در گام نخست به وعده‌اش عمل کرد و قرار است تا جام‌جهانی مشکلات مالی را از پیش پای تیم ملی بردارد.