تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران ششم جهان شد

تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک بزرگسالان ایران با کسب ۳۵۰/۱۹ امتیاز مقام ششم مسابقات جام جهانی ایروبیک ژیمناستیک سوزوکی ژاپن را کسب کرد. این مسابقات اولین دوره از سری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ تحت نظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک است که با شرکت ۱۸ تیم مطرح دنیا برگزار شد.

«خستگی» باعث کناره‌گیری نادال شد

رافائل نادال؛ تنیس باز اسپانیایی در میان شگفتی همگان اعلام کرد، نمی‌تواند در رقابت‌های بارسلونا حضور پیدا کند. نادال ۲۳ ساله تنها یک روز پس از قهرمانی در رقابت‌های مونت کارلو در موناکوی فرانسه در نشستی خبری خستگی را علت این تصمیم خود برشمرد.

برتری تیم جوانان بسکتبال ایران مقابل اردن

تیم بسکتبال جوانان کشورمان در نخستین روز مسابقات قهرمانی غرب آسیا (وابا) با ۲۲ اختلاف امتیاز مقابل اردن به برتری دست یافت. در این مسابقه شاگردان محسن صادق‎زاده با نتیجه ۶۹ بر ۴۷ به برتری دست یافتند.

تجلیل وزیر صنایع از تیم والیبال نشسته ذوب آهن

علی اکبر محرابیان، وزیر صنایع و معادن روز پنجشنبه هفته جاری طی مراسمی از اعضای تیم والیبال نشسته ذوب آهن تجلیل خواهد کرد. تیم والیبال نشسته ذوب آهن در روزهای ابتدایی سال ۸۹ عنوان نخست مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را به‌دست آورد.

برگزاری اولین لیگ تیروکمان آسیا در ایران

کریم صفایی، رییس فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: خوشبختانه در جلسه اخیر هیات رییسه آسیا با برگزاری اولین دوره لیگ باشگاهی تیروکمان در آسیا موافقت شد و ایران آمادگی خود را برای میزبانی اولین دوره این رقابت‌ها در سپتامبر ۲۰۱۰ اعلام کرد که از سوی هیات رییسه آسیا مورد موافقت قرار گرفت.

فدراسیون ورزش‌های نظامی تشکیل می‌شود

مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: فدراسیون ورزش‌های نظامی به زودی تشکیل خواهد شد و رییس سازمان تربیت بدنی نیز، موافقت اولیه خود را با این موضوع اعلام کرده است. باران چشمه گفت: آمادگی نیروهای ما به حدی است که برای انجام هرگونه ماموریت حاضریم و این آمادگی را همچنان حفظ کرده و تقویت می‌کنیم.