دنیزلی میهمان ویژه بازی استیل‌آذین و پرسپولیس

مسوولان باشگاه استیل‌آذین طی تماسی از مصطفی دنیزلی درخواست کرده‌اند که برای بازی استیل‌آذین و پرسپولیس به تهران بیاید و این بازی را از نزدیک نظاره‌گر باشد. احتمالا دنیزلی فصل آینده برای سرمربیگری استیل‌آذین قراردادی را امضا خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو: مسی بهتر از من است

کریستیانو رونالدو اعتراف کرد لیونل مسی در حال حاضر از او بهتر است. با این حال او تیم بارسلونا را هم به صورت کلی مورد ستایش قرار داد. مهاجم پرتغالی رئال مادرید در گفت‌وگویی با روزنامه ایتالیایی لااستامپا گفت: مسی بهترین است و صادقانه باید گفت بارسلونا رویایی بازی می‌کند.

عابدزاده از پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند

عابدزاده از دوشنبه دوباره همکاری خود را با پرسپولیس قطع کرد، وی گفت که از حق و حقوق خود گذشت می‌کند. اما دیروز خبر رسید که وی در حال تنظیم شکایتی به فیفا علیه پرسپولیس است تا بتواند مطالبات خود را دریافت کند.

شکست اوساسونا دربرابر مایورکا

تیم فوتبال مایورکا دوشنبه شب درپایان هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا (لالیگا) با نتیجه دو بر صفر مهمان خود اوساسونا را شکست داد و به رده چهارم این رقابت‌ها صعود کرد. پنج هفته مانده به پایان این رقابت‌ها اوساسونا با سی و هشت امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

زوج سپاهانی در صدر

تا پایان هفته سی و یکم لیگ برتر ۲۲۱ بازیکن موفق به گلزنی شده و ۷۰۹ گل نیز به ثمر رسیده است. عماد رضا گلزن سپاهان با ۱۸ گل همچنان در صدر جدول قرار دارد. پس از وی ابراهیم توره نیز از همین تیم با ۱۶ گل‌زده در رده دوم

قراردارد.