مارادونا مسی را پروفسور فوتبال جهان دانست

چهره‌ اسطوره‌ای آرژانتین و جهان مهاجم بارسلونا را به پروفسور فوتبال جهان از سیاره‌ای دیگر تشبیه کرد. دیگو آرماندو مارادونا در یادداشتی که در روزنامه لارازون آرژانتین منتشر شد، اظهار داشت: مسی، با بازی مقابل منچستریونایتد نشان داد پروفسور جدید فوتبال است که آنقدر کلاس بازی‌‌اش فراتر از دیگران بوده که گویی از سیاره‌‌ای دیگر آمده است. بارسلونا با بهره‌گیری از او و دیگر ستارگانش به آنچه لیاقتش را داشت، رسید.

وی که ماه گذشته با تیم الوصل امارات قرارداد مربیگری امضا کرد، افزود: جای تعجب ندارد اگر کسی بگوید مسی بازیکنی خارق‌العاده است. من که به وجودش افتخار می‌کنم. او بازیکنی است که حتی شخصیت بالایی دارد. یادم هست وقتی در جام جهانی ۲۰۱۰، مقابل آلمان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شده و از گردونه مسابقات حذف شدیم، اولین کسی بود که به اتاقم آمد و به من دلداری داد.

مارادونا ادامه داد: برای من مایه مباهات است که موفقیتش را می‌بینم. برایش از صمیم قلب آرزوی کسب موفقیت‌های بعدی را دارم. او واقعا جوانی خوب، سالم و محبوب است. در زمانی که مربی‌اش بودم واقعا از وجود چنین شاگردی لذت می بردم.او یک استعداد ناب فوتبال است.