کود ارگانیک ،گرین رویال برای رشد فوق العاده نهال ها

رپرتاژ آگهی: کود هیومیک اسید با برند گرین رویال از تولیدات اختصاصی رویال نهال است که با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده و در بسته بندی های 5 لیتری در اختیار باغداران عزیز قرار می گیرد. رویال نهال هر آنچه برای باغداری حرفه ای نیاز دارید را با قیمتی ویژه در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید رشد و باردهی نهال های خریداری شده را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

چرا باید از کود هیومیک اسید گرین رویال استفاده کنیم؟

کود هیومیک اسید گرین رویال بلا استثنا برای تمامی نهال های بارده و غیر بارده مورد استفاده قرار می گیرد و این یکی از مهم ترین مزیت های این کود است؛ زیرا بسیاری از کودهای موجود در بازار تنها برای نهال های خاصی مناسب هستند. این کود بعد از کاشت نهال توصیه می شود؛ زیرا سبب افزایش ریشه زایی و بیشتر شدن باردهی نهال می شود. به این ترتیب می توانید از این کود در تمامی سنین رشد نهال یا درخت خود بهره بگیرید.

علاوه بر این کود هیومیک اسید گرین رویال به خوبی PH و شوری خاک را تنظیم می کند. تحریک فعالیت های میکروب های مفید خاک و افزایش ظرفیت نگه داشت آب در خاک از دیگر ویژگی های بسیار مهم کود هیومیک اسید است. دیگر ویژگی های این کود عبارت اند از:

  • این کود واکنش عنصر فسفر را با آهن، کلسیم و منیزیم کاهش داده و آن را به شکل آزاد و مفید در اختیار نهال قرار می دهد.

  • این کود رنگ پریدگی برگ ها (کلروز) ناشی از کمبود آهن را از بین می برد.

  • هیومیک اسید خصوصیات بافری خاک را بیشتر می کند.

  • افزایش تولید آنزیم های گیاهی از دیگر مزیت های این کود محسوب می شود.

  • هیومیک اسید گرین رویال تنفس ریشه، تشکیل ریشه و رشد عمودی ریشه را بهبود می بخشد.

  • این کود با افزایش توانایی تشکیل کلوئید، از ترک خوردن و سله بندی خاک جلوگیری تا حد زیادی جلوگیری می کند.

بهبود ساختار کلی خاک

بهبود ساختار کلی خاک

هیومیک اسید در بهتر شدن ساختار کلی خاک نیز مؤثر است. به این صورت که هیومیک اسید حاوی مولکول های بسیار بزرگ است که می توانند تمامی ذرات خاک متصل شوند؛ در نتیجه فضای لازم را برای رشد میکروارگانیسم های مفید و رشد مناسب ریشه ها فراهم می کند.

افزایش جذب مواد مغذی

هیومیک اسید یکی از کودهای اصلاح کننده خاک است که جذب مواد مغذی توسط خاک را به صورت شگفت انگیزی افزایش می دهد. بسیاری از نهال ها بدون وجود هیومیک اسید قادر به جذب مواد مغذی از خاک نیستند؛ به همین دلیل توصیه می شود که در همان آغاز کاشت نهال از این کود استفاده نمایید.

افزایش قابلیت نگهداری آب

امروزه با توجه به گرم شدن کره زمین و شرایط جوی موجود، افزایش قابلیت نگهداری آب در خاک، اهمیت فوق العاده ای دارد. این مسئله مخصوصاً برای خاک های شنی و خاک های موجود در مناطق خشک و همچنین خاک های رسی حیاتی است. مولکول های کود هیومیک اسید گرین رویال به راحتی به مولکول های آب می پیوندند و تبخیر آب را تا 30 درصد کاهش می دهند.

کاهش سموم موجود در خاک

کود هیومیک اسید گرین رویال سموم مضر خاک را جدا کرده و آن را از دسترس ریشه نهال خارج می کند. این سموم در اثر استفاده از آفت کش ها و فلزات سنگین وارد خاک می شوند و کیفیت خاک را کاهش می دهند. مولکول های هیومیک اسید مولکول های سمی را به دام انداخته و مانع از جذب آن ها توسط ریشه می شوند.

نحوه استفاده از کود هیومیک اسید رویال نهال

نحوه استفاده از کود هیومیک اسید رویال نهال

استفاده از کود هیومیک اسید گرین رویال بسیار راحت است و نیاز به تجربه یا تخصص خاصی ندارد. این کود به صورت متوسط برای کوددهی 150 تا 200 اصله درخت مناسب بوده و مواد مغذی مورد نیاز آنان را تأمین می کند. این کود به صورت مایع تولید شده و به صورت محلول در آب استفاده می شود.

برای استفاده از کود هیومیک اسید به ازای هر اصله درخت باید میزان 30 سی سی از این کود را با 20 لیتر آب مخلوط کرده و مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که این طرز استفاده از کود تنها مختص به کود مایع هیومیک اسید گرین رویال است و برای سایر کودها مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ چرا که درصد خلوص و میزان ترکیبات هر کودی با دیگری متفاوت است.

خرید کود هیومیک اسید با بالاترین درجه اطمینان از رویال نهال

امروزه کودهای هیومیک اسید به صورت گسترده ای تولید و وارد بازار شده اند، اما بسیاری از این کودها تقلبی بوده و هیچ کدام از فواید و خصوصیات کود هیومیک اسید اصل را ندارند؛ بنابراین با خرید آن ها سرمایه و زمان طلایی رشد نهال را از دست می دهید. برای اطمینان از کیفیت کود هیومیک اسید خریداری شده باید آن را از تولیدکنندگان و فروشگاه های تخصصی خریداری کنید.

رویال نهال با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه باغداری و ملزومات مورد نیاز آن، کود هیومیک اسید را بهترین کیفیت تولید و در اختیار باغداران عزیز قرار می دهد. این محصول رویال نهال با برند گرین رویال تولید شده و در بسته بندی 5 لیتری عرضه شده است که به طور متوسط برای کوددهی به 166 هزار اصله درخت مناسب است؛ بنابراین محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه است.

نهالستان رویال نهال

به جرات می توان گفت که با خرید این کود از نهالستان رویال نهال دیگر نیازی به استفاده و خرید سایر کودها ندارید؛ چرا که کود هیومیک اسید برای تمام انواع نهال مناسب است و تمام مواد مغذی را در اختیار نهال قرار می دهد. شما عزیزان می توانید برای خرید این کود و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۹۸۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

جهت خرید نهال ، کود و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.