آموزش ساخت سایت با گوشی، ساده‌ترین راه ساخت سایت

پس به اهمیت داشتن یک سایت حرفه‌ای واقف هستیم، اما آیا ساخت سایت کار سختی است؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت هم بله و هم نه. اگر بخواهید سایتتان را به‌صورت اختصاصی طراحی کنند، این کار هم زمان می‌برد و هم جیبتان را حسابی خالی می‌کند، پس می‌توان نتیجه گرفت که بله، سخت است، اما حالت دومی هم دارد. چگونه؟ آن قدر ساده که خودتان می‌توانید حتی از طریق گوشی و با هزینه خیلی پایین، سایت خود را طراحی کنید.

ساخت سایت با گوشی موبایل

شما می‌توانید حتی با گوشی تلفن همراه خود هم سایتتان را بسازید. فکرتان سمت کدهای ریز و درشت برنامه نویسی رفت و با خودتان گفتید: "ای بابا من که بلد نیستم؟" یا "چگونه سایت بسازیم؟"

نگران نباشید تمامی مراحل تخصصی و حرفه‌ای ساخت سایت، توسط تیم ما در پرتال انجام شده و چند کلیک آخر را برای شما کنار گذاشته‌ایم. تنها کاری که می‌کنید این است که قالب مد نظرتان را براساس ظاهر، رنگ و سلیقه شخصی انتخاب می‌کنید و بعد هم سایتتان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پرتال راهی ساده، سریع و ارزان برای طراحی سایت

این کار آن قدر ساده و سریع انجام می‌شود که می‌توانید آن را با کامپیوتر، تبلت، موبایل یا هر وسیله دیگری به انجام برسانید.

پرتال راهی ساده، سریع و ارزان برای طراحی سایت

احتمالا شما هم از هزینه‌های گزاف برای طراحی سایت خبر دارید. موضوع به همین جا هم ختم نمی‌شود و شما باید حداقل دو ماه منتظر بمانید تا سایتتان را تحویل بدهند.

تمام شد؟ خیر متاسفانه، هر زمان که به پشتیبانی هر چند ساده احتیاج داشته باشید، باز هم باید منتظر بمانید تا کارتان انجام شود. این در حالی است که در کسب و کار هر یک روز ممکن است بیش از یک ماه ارزش داشته باشد تا کارهایتان درست و منظم پیش برود.

ما از طریق سایت ساز پرتال همه این مسائل را برایتان حل کرده‌ایم. شما خیلی ساده و حتی با گوشی موبایل سایتتان را می‌سازید و حتی به هیچ شخص دیگری هم در انجام این کار نیاز ندارید.

فضای وب سایت شما آن قدر ساده است که برای پشتیبانی هم حتی به ما احتیاجی ندارید. خودتان به راحتی می‌توانید همه موارد لازم را انجام بدهید، البته همیشه هم می‌توانید با همکاران حرفه‌ای ما تماس گرفته و پشتیبانی رایگان دریافت کنید.

هزینه پایین طراحی سایت با پرتال

بسیاری از ما وقتی می‌بینیم مجموعه‌ای خدمات خوبی به ما ارائه می‌کند، کمی نگران قیمت می‌شویم. نگران نباشید، ما خدمات کامل و حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهیم و قیمت نهایی که می‌پردازید هم کاملا منطقی و منصفانه است. شما می‌توانید بسته به نیاز خودتان یکی از بسته‌های کامل پرتال را خریداری کنید.

بسته‌های پرتال برای کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس تا کسب و کارهایی که هزاران مشتری دارند، مناسب است و بسته به نوع کسب و کارتان می‌توانید بسته مناسب را خریداری کنید. با مراجعه به صفحه تعرفه طراحی سایت با پرتال می‌توانید لیست بسته‌ها و هزینه ساخت سایت را مشاهده کنید.

امکانات کامل و جامع با پرتال

هر آن چه برای ساخت فروشگاه حرفه‌ای احتیاج دارید با فروشگاه ساز پرتال در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • هاست به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد!

  • دامنه اختصاصی برای ساخت سایتتان در نظر گرفته می‌شود.

  • می‌توانید از خدمات پست الکترونیک سازمانی بهره مند شوید.

  • به سیستم مدیریت محتوای پیشرفته دسترسی دارید.

  • می‌توانید صفحات مختلف را به وب سایتتان اضافه کنید.

  • امکان وبلاگ نویسی و نیز سئو صفحات و محصولات را دارید.

  • مدیریت همه سفارش‌ها به سادگی در اختیار شماست.

  • می‌توانید هر زمان که بخواهید صفحات را خیلی آسان ویرایش کنید.

  • با بهره مندی از سیستم گزارش فروش می‌توانید کنترل بیشتری روی محصولات و آمار و ارقام مربوط به هر یک داشته باشید.

  • امکان تعامل با کاربران و در نتیجه حفظ مشتریان و بهبود عملکرد خود و کارمندانتان را دارید.

  • و ده‌ها مورد دیگر.

ساخت وب سایت با گوشی و کامپیوتر فرق دارد؟

ساخت وب سایت با گوشی و کامپیوتر فرق دارد؟

خیر. همان طور که گفتیم وقتی با پرتال سایتتان را طراحی می‌کنید هیچ فرقی ندارد که از چه دستگاهی استفاده می‌کنید. تنها چیزی که احتیاج دارید، یک دستگاه متصل به اینترنت است، همین! پس از آن هم که تنها کافی است چند کلیک یا لمس ساده انجام بدهید تا سایتتان را در اختیار داشته باشید.

در صورتی که سوالی در ذهنتان باقی مانده است، می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۳۸۳ داخلی 2 با کارشناسان ما در پرتال ارتباط برقرار کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.