وقوع 2 حادثه شدید رانندگی در تهران+آمار مصدومان

سرهنگ رابعه جوانبخت به تشریح دو حادثه رانندگی که طی ۲۴ ساعت گذشته در معابر پایتخت رخ داده پرداخت و گفت: نخستین حادثه در ساعات پایانی شب گذشته در محدوده بزرگراه فتح به سمت غرب بعد از محله خلیج فارس رخ داد که در جریان آن یکدستگاه کامیونت هیوندا به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با دو دستگاه سواری ساینا و پراید برخورد کرد. 

وی با بیان اینکه در پی این حادثه عوامل پلیس راهور . امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند، گفت: در جریان این حادثه سه سرنشین پراید و یک عابر پیاده مجروح شده و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند. همچنین عوامل پلیس راهور نیز نسبت به مدیریت ترافیک و ایمن‌سازی محل اقدام کردند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از مصدومیت پنج تن درپی وقوع تصادف رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از خیابان فدائیان اسلام خبر داد و گفت:‌ این حادثه در ساعت سه بامداد امروز رخ داد و در جریان آن یک‌دستگاه سواری کوئیک به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با سواری پژو برخورد کرد که در جریان آن راننده کوئیک و سرنشین این خودرو و راننده سواری پژو با دو سرنشین جمعا با پنج سرنشین مصدوم شده و از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.