سمیرا بختیاری- پاساژ پرمهر که ساکنان منطقه پاسداران و دولت چندین سال است شاهد عملیات ساخت آن هستند به بهره‌برداری رسیده است. پاساژ پرمهر که در خیابان دولت نبش خیابان پاسداران واقع شده است، به نظر می‌رسد با نمای زیبای خود آمده است تا رقیب مراکز دیگر منطقه پاسداران و دولت باشد.

فروش واحدهای این مجتمع پنج طبقه‌ای توسط دفتر فروش خود مجتمع انجام می‌گیرد. متراژ واحدهای تجاری در این پاساژ از ۲۷ تا ۳۵متر است. قیمت هر متر مغازه نیز بنا به منطقه قرارگیری شامل طبقه و نزدیکی به ورودی‌ها و عوامل دیگر از این دست از ۱۰ تا ۱۸میلیون تومان متغیر است. معماری این مجتمع، همسو با کاربری آن انجام شده است. از مشخصه خاص در نوع معماری آن ارتفاع بالای سقف واحدها، همچنین نمای زیبای آن می‌توان اشاره کرد. وجود جمعیت نسبتا بالای منطقه پاسداران و دولت می‌تواند بازار مناسبی را در کنار دیگر مراکز مشابه در منطقه برای «پرمهر» ایجاد کند. البته وجود پروژه مجاور آن که هنوز در مراحل ساخت است نیز چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در این پاساژ را امیدوارکننده‌تر کرده است.

پروژه یاد شده یک مجمتع فرهنگی در طبقه همکف شامل سینما و تئاتر است و بر روی آن ۷ طبقه دیگر به صورت پارکینگ طبقاتی که به نظر می‌رسد با افزایش بار ترافیک در این منطقه بتواند از اقبال خوبی برخوردار شود.

به طور قطع وجود این مجتمع در کنار «پاساژ پرمهر» در آینده می‌تواند روی قیمت آن تاثیر بالایی داشته باشد.