تاخیر در اکران فیلم جدید «تام کروز»به خاطر تیراندازی

«تام کروز» اکران فیلم جدیدش را برای ادای احترام به خانواده قربانیان حادثه تیراندازی در آمریکا به تعویق انداخت. به گزارش ایسنا، کمپانی فیلم پارامونت اعلام کرد: اکران فیلم «جک ریچر» جدیدترین فیلم «تام کروز» که قرار بود از روز شنبه در «پیتزبرگ» آغاز شود، برای ادای احترام به خانواده قربانیان حادثه تیراندازی در مدرسه ایالت «کانکتیکت» به تعویق خواهد افتاد.

صبح روز جمعه در حادثه‌ای دلخراش، «آدام لانزا» ۲۰ ساله با حمله مسلحانه به دبستانی در منطقه «نیوتون» ایالت کانکتیکت آمریکا ۲۰ دانش‌آموز این مدرسه را به همراه ۶ نفر از پرسنل کشت و پس از آن خود نیز به ضرب گلوله خودکشی کرد.

در فیلم «جک ریچر» تام کروز در نقش یک افسر سابق پلیس ایفای نقش می‌کند که در تلاش است پرونده یک قاتل استخدام شده و همچنین یک عامل روسی به نام «زک» را به سرانجام برساند.

این اولین‌بار نیست که یک استودیوی فیلمسازی پس از حادثه تیراندازی اکران فیلمش را لغو می‌کند. در حادثه‌ای مشابه در ماه جولای «جیمز هولند» در جریان نمایش فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» پس از تیراندازی ۱۲ نفر را کشت و کمپانی فیلم برادران وارنر مجبور شد اکران این فیلم را در پاریس،‌ مکزیکوسیتی و توکیو متوقف کند.