گروه صنعت و معدن- رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در گردهمایی معاونان انسانی شرکت‌های تابعه ایمیدرو بر لزوم جدیت در عملکرد مدیران در رابطه با موضوع اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی ایمیدرو، مهندس هراتی‌نیک گفت: لازم است در زمینه اصلاح الگوی مصرف از هم‌اکنون شاخص‌هایی برای شرکت‌های تابعه تعیین شود و طبق آن شاخص‌ها، شرکت‌های مذکور تا پایان سال به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند. وی خواستار تهیه دستورالعمل در زمینه اصلاح الگوی مصرف و ابلاغ آن به تمام شرکت‌های تابعه شد و تصریح کرد: گاهی اوقات تغییرات کوچک، اثرات بزرگی برای سازمان خواهد داشت.

هراتی‌نیک افزود: باید در شرکت‌هایی که سهام بخشی از آنها واگذار شده یا حتی در شرکت‌هایی که ایمیدرو دارای ۲۰‌درصد سهم است، دقت‌های لازم در زمینه صرفه‌جویی با جدیت دنبال شود. وی بر اهمیت آموزش نیروی انسانی در دو بخش کارکنان واحدهای تابعه و همچنین نیروهای شاغل در طرح‌های در حال اجرا تاکید کرد و گفت: در بخش نیروهای شرکت‌ها، آموزش در همه رده‌های سازمانی و در همه شرایط با توجه به موقعیت نیروی انسانی، امری لازم است.

رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: در مورد مسائل ایمنی لازم است برای حفظ جان نیروی انسانی در واحدهای تابعه دقت، سختگیری و رعایت مقررات انجام شود زیرا این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

هراتی‌نیک تاکید کرد: نظم و مقررات در اجرای مسائل ایمنی در واحدها ضروری است و باید به دقت رعایت شود.