تظاهرات در تل‌آویو باز هم به خشونت کشیده شد

 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از تلاش پلیس این رژیم برای متفرق کردن معترضان خبر دادند.

این گزارش می افزاید که همسر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در اظهار نظری گفته است: اگر من هم جای خانواده اسرا بودم، همین کار را می‌کردم.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که معترضان در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو اعتراض کردند.

معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

خبر مرتبط
اسرائیل در تعلیق!/ نتانیاهو ریاض را انتخاب می کند؟

اسرائیل که از ماه نوامبر تاکنون حضور نظامی خود در غزه را به شدت کاهش داده، به سان گذشته نیز نتوانسته حماس را تحت فشار نظامی بگذارد.

پیش از این شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که توافق تبادل‌اسرا پایان یافته است و در اسرائیل (فلسطین اشغالی) هرچه می‌خواهند می‌توانند بگویند. پیشنهاد مطرح شده (برای آتش بس) در نهایت منجر به توقف جنگ می‌شود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

خبر مرتبط
دست نتانیاهو رو شد / سناریوی نمایشی «بی‌بی» برای خرید وقت

یک نشریه انگلیسی در تحلیلی عملیات ارتش اسرائیل در شرق رفح را نمایشی کاذب از سوی نتانیاهو برای کسب وقت و فاقد راهبرد نظامی توصیف کرد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکمی درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را به اشغال خود درآورده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.