این خودرو ۱۰۰ میلیون تومان ارزان شد/ ریزش گسترده قیمت خودروها
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار در بازه زمانی ۸ خرداد ماه تا ۲۰ خرداد ماه است.

به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ از ۲۸۵ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه، امروز به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۵ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌آست و پراید پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۱۵ میلیون تومان ارزان شده‌است و در حال حاضر ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شده‌اند، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه، امروز به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما نیز در این مدت ارزان شده‌است، مدل ۱۴۰۲ این خودرو از ۵۸۵ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت ارزان شدند، رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ از ۵۱۵ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه، امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳۲ میلیون تومان ارزان شده‌آست و ۴۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این بازه زمانی ریزش گسترده قیمت‌ها را تجربه کردند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول قیمت‌ها

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.