خبرگزاری صداوسیما:رئیس ستاد معاینه فنی تهران از رشد ۳۰۰درصدی صدور برگه معاینه فنی در شهریور ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

سید نواب حسینی‌منش افزود: با توجه به اجرایی شدن طرح LEZ و با وجود همه هشدارها که از قبل داده شده است اما باز مردم مراجعه به مراکز معاینه فنی را به روز آخر موکول کردند و روز گذشته شاهد ترافیک بسیار سنگینی در این مراکز بودیم. حسینی‌منش گفت: با توجه به بحث الزام دریافت معاینه فنی و جریمه ۵۰ هزار تومانی که قرار است برای کسانی که معاینه فنی ندارند صادر شود شهریور امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش صدور معاینه فنی داشته‌ایم که البته در ۶ ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته‌ایم.

رئیس ستاد معاینه فنی شهر تهران گفت: از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو که مکلف به دریافت معاینه فنی هستند یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو معاینه فنی دریافت کرده‌اند. حسینی منش از مردم خواست با مراجعه به مراکز معاینه فنی به تهران یا شهرستان‌ها حتما برای خودروهای با عمر ۵ سال به بالا معاینه فنی دریافت کنند. وی گفت: البته ما تا هفته‌های آینده نوبت دوم ساعت کاری مراکز معاینه فنی را از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فعال خواهیم کرد.