به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، رامین حمزه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقاضای بلیت از سوی مردم و کمبود بلیت پروازهای داخلی گفت: با توجه به نیاز کشور، همراه با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی افزایش عرضه صندلی در دستور کار قرار گرفت. خروجی اقدامات صورت گرفته در این بخش منتج به رشد ۲۰ درصدی پروازهای داخلی در نیمه نخست امسال نسبت به نیمه نخست سال گذشته شد. وی با بیان اینکه در پروازهای خارجی ۱۰ درصد رشد داشته‌ایم، افزود: ضریب اشغال صندلی‌های قشم ایر ۸۵ درصد بوده و پیش‌بینی می‌کنیم با هواپیماهای بیشتر در نوروز خدمات‌رسانی کنیم. وی با یادآوری بازسازی و اورهال هواپیماهای این شرکت از ورود یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ به ناوگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در زمان حاضر ۹ هواپیمای فعال در ناوگان داریم. مدیرعامل قشم ایر با اشاره به اینکه به نرخ‌های مصوب پایبند است، اضافه کرد: به همراه ایران ایر تنها ایرلاین‌هایی هستیم که مجوز TCO (مجوز انجام پروازهای اروپایی) داریم و باید این مجوز را حفظ کنیم. در پشتیبانی پروازهای حج ایران ایر، در یکی از پروازهای اروپایی، پس از فرود هواپیما در فرودگاه میلان ۴۵ دقیقه هواپیمای ۳۳ ساله ما را چک و بررسی کردند و خوشبختانه از این چک سربلند بیرون آمدیم.

وی با تاکید بر اینکه تی‌سی‌او یک سرمایه ملی است که باید حفظ شود، گفت: با بازرسی‌های مستمر نمرهTCO  از ۲.۵ به ۱.۱۴ کاهش یافته است.

حمزه با اعلام اینکه هیچ هواپیمایی بابت رد دیون از قشم ایر خارج نشده است، اظهار کرد: وقتی سن سررسید تقویمی برخی هواپیماها فرا می‌رسد با تهیه ارابه فرود و موتور این هواپیما (بعضا موتور و ارابه فرود هواپیمایی که موعد تعمیرات آن فرارسیده) را با رعایت اصول ایمنی به چرخه پروازی وارد می‌کنیم.