گروه بورس کالا- دیروز قیمت تیرآهن در بازار غیررسمی با کاهش روبه‌رو بود. شاید آغاز سرما و کاهش تقاضا مهم‌ترین عامل افت قیمت آهن‌آلات باشد.

به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، دیروز و در نخستین روز از هفته کاری تیرآهن شاهد افت قیمت بود، به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با کاهش ۵هزار ریالی به مبلغ یک‌میلیون و ۱۷۰هزار ریال عرضه شد.
طی مدت یاد شده، هر شاخه تیرآهن 16 و 18 بدون تغییر قیمت در بازار غیررسمی به فروش رسیدند.
در این مدت، هر شاخه تیرآهن ۲۰ نیز افت قیمت ۱۰هزار ریالی را در بازار غیررسمی تجربه کرد، به گونه‌ای که به نرخ دومیلیون و ۶۴۰هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت.
طی مبادلات روز گذشته در بازار غیررسمی تیرآهن درشت بیشترین افت قیمت را تجربه کرد، به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 22، 24 و 27 با کاهش 20هزار ریالی به ترتیب به مبلغ 2میلیون و 600هزار ریال، 3میلیون و 180هزار ریال و 4میلیون و 550هزار ریال مورد مبادله قرار گرفتند.
این گزارش می‌افزاید: دیروز میلگرد در بازار غیررسمی با نوسان اندک روبه‌رو بود، به گونه‌ای که میلگرد ۱۰ آجدار شاخه اردبیل و ۱۸ آجدار آذربایجان با افت ۵۰ریالی در هر کیلو و میلگرد ۴ و ۲۵ آجدار آذربایجان با رشد ۵۰ریالی در هر کیلو روبه‌رو شدند.
در این مدت، فولاد کرمانشاه نیز میلگرد تولید خود را با 50ریال افزایش در هر کیلو نسبت به چهارشنبه هفته گذشته در بازار غیررسمی عرضه کرد.