در هفته گذشته ( بیست و هشتم بهمن ماه لغایت دوم اسفند ماه) در بورس فلزات تهران جمعاً ۲۲۷هزار و ۸۸۰ تن انواع فولاد، مس، آلومینیوم، و کنسانتره مولیبدن به ارزش یک‌تریلیون و ۶۳۲میلیارد و۹۲۵میلیون و ۵۸۰هزار ریال داد و ستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران ، آمار کل معاملات بورس در هفته مورد بررسی نسبت به هفته قبل از آن، از لحاظ حجم ۱۸۴درصد و از نظر ارزش ۱۵۹درصد افزایش را نشان می دهد.

این گزارش می‌افزاید، تالار این بورس در هفته مورد بررسی شاهد جمعا ۲۴۷هزار و ۷۲۰تن عرضه و در مقابل ۳۹۰هزار و ۳۶۰تن تقاضا برای محصولات فوق الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در هفته مورد بررسی ۲۲۲هزار و ۲۴۰ تن انواع محصولات فولادی به ارزش یک‌تریلیون و ۳۱۹میلیارد و ۹۰۲میلیون و ۳۲۰هزار ریال معامله شد که به لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۵۳/۹۷ و ۸۳/۸۰درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است.

درگروه محصولات مسی نیز ۳هزار و ۹۲۰۰ تن انواع محصولات مس، به ارزش ۲۱۴میلیارد و ۵۷۰میلیون و ۶۰۰هزار ریال معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۲/۱ و ۱۴/۱۳درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است. همچنین یک‌هزار و ۴۷۰ تن از انواع محصولات آلومینیومی به ارزش ۴۳میلیارد و ۸۰۸میلیون و ۶۰۰هزار ریال معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۴/۰ و ۶۷/۲درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش در هفته مورد برسی در گروه کنسانتره مولیبدن نیز، ۲۵۰ تن سولفور مولیبدن به ارزش ۵۴میلیارد و۶۴۴میلیون و ۶۰هزار ریال معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب۱۱/۰ و ۴۵/۳درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، از کل معاملات صورت گرفته در بورس طی هفته گذشته ۲۰۵هزار و ۹۰ تن به ارزش یک تریلیون و ۲۲۶میلیارد و ۷۱۴میلیون و ۵۴۰هزار ریال به‌صورت سلف و ۲۲هزار و ۷۹۰ تن به ارزش ۴۰۶میلیارد و ۲۱۱میلیون و۴۰هزار ریال بصورت نقدی داد وستد شد.

بر‌اساس این گزارش در هفته مورد بررسی در گروه محصولات روی هیچگونه معامله‌ای انجام نشد.