شیراز

دیروز ۵۱۱هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش یک‌میلیارد و ۴۱۹میلیون ریال توسط ۱۷ کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد.از این میزان سهام معامله شده ۱۴درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بوده است. امروز سهام ۲۸ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۶ شرکت افزایش، ۱۵ شرکت کاهش و ۷شرکت ثابت بود.سهام شرکت‌های ایران‌خودرو، مواد اولیه داروپخش و توسعه صنایع بهشهر به ترتیب با ۶،‌ ۴ و ۳نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۳میلیارد ریال مبادله شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۱ شرکت افزایش و ۲۹ شرکت کاهش داشت و تعداد ۷شرکت بدون تغییر بودند. تعداد کل خریداران سهام در بورس خراسان بالغ‌بر ۸۴نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین خریدار را سهام شرکت‌های پتروشیمی اراک، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی داشت و بیشترین ارزش ریالی بر روی سهام شرکت‌های پتروشیمی اراک، توس‌گستر و فولاد خراسان انجام شد.

یزد

در روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲۱۵هزار و ۲۱۷سهم به مبلغ ۴۹۲میلیون و ۳۷۲هزار و ۸۳۳ریال مبادله شد.بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام فولاد خراسان به ارزش ۱۲۱میلیون ریال است.پرطرفدارترین سهام در این تالار نفت بهران بود.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۶۹هزار و ۵۹۳ سهم به ارزش ۱۲۳میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد.در این روز ۵۶درصد حجم معاملات مربوط به خرید و ۴۶درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. بیشترین حجم خرید مربوط به الکتریک خودرو شرق و بیشترین فروش مربوط به شرکت مالی و اعتباری سینا بود.

رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۲۶۱هزار و ۱۲۳ سهم به ارزش ۶۵۰میلیون ریال دادوستد شد که از این میزان ۲۷درصد معاملات، مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های بانک کارآفرین، فارسیت اهواز و پتروشیمی اراک، بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۴۸هزار سهم به ارزش ۵۱۹میلیون ریال از سهام ۱۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۰درصد مربوط به خرید و ۶۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و شرکت سرمایه‌گذاری سینا از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸۸۱هزار و ۴۷۰ سهم از سهام ۳۰ شرکت دادوستد شد که ۵۴درصد آن مربوط به خرید و ۴۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش به ترتیب مربوط به شرکت‌های بانک پارسیان و فولاد خراسان بود.