ایران بورس- تجارب کسب شده در برگزاری دوره فیاس در قالب مستند مدیریت دانش، توسط بورس تهران تدوین می‌شود. به گزارش روابط عمومی بورس تهران، رامین ملماسی مدیر تعالی سازمانی بورس اوراق بهادار تهران با بیان مطلب فوق گفت: این سند به عنوان یک تجربه علمی و قابل انتقال به FEAS ارایه می‌شود تا از تجارب ایجاد شده به منظور برگزاری هرچه موثرتر دوره‌های مشابه در سال‌های آتی استفاده شود. تحقق اهداف آموزش در محل فیاس

وی به اهداف برگزاری دوره‌های آموزش در محل، توسط فیاس اشاره و اظهارکرد: آموزش در محل با هدف ارائه فرصت به کارشناسان عضو فیاس برای بازدید از بازار سرمایه سایر اعضا، ایجاد مهارت و انتقال تجارب بین بورس میزبان و همکاران حاضر در دوره و آشنایی با سیستم‌ها و روند کارها در بازار سرمایه کشورهای عضو فیاس برگزار می‌شود، بنابراین بورس تهران در برگزاری دوره‌ به این اهداف توجه ویژه داشت.

انجام نظرسنجی

مدیر تعالی سازمانی بورس تهران اظهار کرد: به ‌منظور ارزیابی سطح کیفی دوره، در پایان دوره نظرسنجی از شرکت‌کنندگان صورت گرفت. وی به نتایج به‌دست آمده نظرسنجی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نتایج به‌دست آمده کاملا رضایت‌بخش بود و بورس تهران توانست حداکثر امتیاز ممکن را از دید مشارکت‌کنندگان کسب کند. در نظرسنجی انجام شده موضوعات مختلفی نظیر محتوای دوره آموزشی، مهارت‌های مدرسین، بازدیدهای تدارک شده و ... مورد ارزیابی قرار گرفت. ملماسی ادامه داد: این نتیجه بیانگر برنامه‌ریزی دقیق، مشارکت و همکاری کلیه واحدهای بورس تهران و سایر شرکت‌های فعال در برگزاری دوره بوده است.

بهره‌مندی از تجارب اعضای فیاس

وی همچنین به فرصت ایجاد شده به منظور بهره‌برداری از تجارب شرکت‌کنندگان به‌منظور رفع چالش‌های فراروی بورس تهران اشاره کرد و توضیح داد: به این‌منظور جلسه هم‌اندیشی باحضور نمایندگان بورس‌های شرکت‌کننده برگزار شد و در جلسه یاد شده مباحث مختلفی پیرامون چگونگی استقرار نظام مدیریت ریسک در شرکت و شناسایی راهکارهای جاری‌سازی موثرتر دستورالعمل افشاء اطلاعات بحث و بررسی شد.

نمایش توانمندی های بورس تهران

ملماسی در پایان به ارتقای جایگاه بازار سرمایه ایران در سطح بین الملل اشاره کرد و گفت : برگزاری چنین دوره‌هایی بی گمان در ارایه قابلیت‌ها و توانمندی‌های بازار سرمایه ایران در عرصه‌های بین‌المللی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.