گروه بنگاه‌ها: نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، تشکیل کمیته بازاریابی را راهکار حل مشکلات نمایندگان شرکت و توجه بیشتر به آنها ذکر کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق که ۱۹ مرداد در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان برتر شرکت سخن می‌گفت، بیشترین حجم تولید پرتفوی را مربوط به عملکرد نمایندگان دانست و اظهار کرد: در این جلسه می‌خواهیم مشکلات و مسائل موجود را به بحث و بررسی بگذاریم.

در این نشست که روسای انجمن‌های صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی، نمایندگان، معاون امور استان‌ها، مدیر دفتر هیات‌مدیره و مدیرعامل، سرپرست مدیریت امور نمایندگان، مشاوران مدیرعامل و مدیر روابط عمومی حضور داشتند، دکتر صادق به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات نمایندگان اشاره کرد و افزود: شفاف‌سازی پرداخت کارمزد بر اساس آیین‌نامه‌ها و اصلاح محاسبات نرخ کارمزد‌ها و تلاش برای وصول کارمزد صندوق خسارات بدنی از جمله اقداماتی است که در حال نهایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه عملیات واریز حق بیمه‌ها با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار فناوران به زودی اجرایی خواهد شد، گفت: رسیدگی به امور نمایندگان و بررسی قراردادهای آنان در مراحل نهایی است و پس از برطرف شدن پاره‌ای از اختلافات در آینده نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل بیمه دانا با تاکید بر تشکیل کمیته بازاریابی برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با نمایندگان افزود: با توجه به اینکه حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد پرتفوی شرکت را نمایندگان تولید می‌کنند، تلاش می‌کنیم با ساماندهی این کمیته مشکلات مورد اشاره بررسی و رفع شود.

دکتر صادق با اشاره به برخی مشکلات که در گذشته نسبت به نمایندگان وجود داشته، قول وضعیت بهتر و مناسب‌تر را به آنها داد و افزود: بسیاری از این مشکلات از جمله تاخیر در پرداخت کارمزد‌ها و ... با ساماندهی کمیته بازاریابی به زودی برطرف خواهد شد و در کمترین زمان ممکن به مطالبات پاسخ داده می‌شود. این گزارش حاکی است؛ در این نشست برخی نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا با اشاره به مشکلات و نارسایی‌های کاری خود، خواستار ارائه راه‌حل مناسب و تعامل بیشتر با نمایندگان برای بهبود روند امور شدند.

نشست صمیمانه مدیرعامل با نمایندگان در مجموعه فرهنگی ونک از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار شد.