گروه بنگاه‌ها - شرکت بیمه «ما» بیش از 24 میلیارد ریال خسارت در استان خراسان رضوی پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه «ما»، این شرکت بیش از 24 میلیارد ریال خسارت به شرکت شادگل نیشابور در خراسان رضوی پرداخت کرد.
بنابراین گزارش، در پی اتصال کابل برق، خساراتی به یکی از انبارهای تولید شرکت شادگل نیشابور وارد شد که پس از ارزیابی مقدماتی توسط شعبه مشهد بیمه «ما»، این شرکت به سرعت نسبت به اعزام تیم کارشناسان فنی متخصص اقدام کرد. شرکت شادگل نیشابور در زمینه تولید روغن خوراکی فعالیت می‌کند و تحت‌پوشش بیمه آتش‌سوزی شرکت بیمه «ما» قرار دارد که به گفته ناصر کیان وش مدیر بیمه‌های اموال شرکت بیمه «ما»، به ساختمان، ظروف تحت فشار، ماشین‌آلات و موجودی‌های شرکت شادگل نیشابور خساراتی وارد شده است که با توجه به اصل جبران خسارت، پرداخت خسارت در اسرع‌وقت و حفظ حقوق بیمه‌گذار که از اصول اساسی در شرکت بیمه «ما» به شمار می‌آید، نسبت به پرداخت به موقع خسارت به این شرکت تمامی اقدامات لازم صورت گرفت. وی تاکید کرد که پرداخت خسارت‌های کلان درراستای حمایت از بخش‌های تولیدی و اقتصادی در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد تا این بخش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن در مدار تولید قرار گیرند.
همچنین امامی مدیرعامل شرکت شادگل نیشابور ضمن اعلام رضایت از روند رسیدگی کارشناسان بیمه «ما» در خصوص نقش بیمه برای تولیدکنندگان گفت: از سال ۱۳۷۹تولید روغن خوراکی را آغاز کردم و همواره به نقش بیمه در حمایت از تولیدکنندگان معتقد بوده‌ام. تولیدکنندگان اقتصادی باید با فرهنگ بیمه بیشتر آشنا شوند؛ زیرا بیمه در اصل یک پشتوانه برای بیمه‌گذار و کارخانه تولیدی محسوب می‌شود.