بانک صادرات آماده خصوصی شدن است

گروه بازار پول - مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار نوروزی با مدیران و مسوولان این بانک از ارائه خدمات صادقانه به مردم و مشتریان به عنوان مهم‌ترین هدف این بانک در سال جدید نام برد و خاطر نشان ساخت: بانک صادرات ایران برای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و فرآیند خصوصی شدن آماده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران دکتر برهانی مدیرعامل که در جمع اعضای هیات‌مدیره سخن می‌گفت، در ابتدای سخنانش با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» خاطر نشان ساخت: مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سال ۸۶ با استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از تمامی توانمندی‌های خود در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارائه خدمات صادقانه به آحاد هموطنان تلاش خواهند نمود.

دکتر برهانی با یادآوری این که منابع و مصارف بانک صادرات ایران در سال ۸۵ به ترتیب بالغ بر ۳۴درصد و ۳۷درصد رشد داشته است از عملکرد این بانک در سال گذشته اظهار رضایت نمود و افزود: بانک صادرات طی سال ۸۵ در خصوص ارائه خدمات نوین بانکی بهسازی فضای ساختمانی و افزایش بهره‌وری کارکنان به توفیقات چشمگیری دست یافت.

وی افزود: مشتری مداری سرلوحه کلیه امور و ارائه خدمات صادقانه به مشتریان و عموم هموطنان مهم‌ترین هدف بانک صادرات در سال ۸۶ است.

وی ادامه داد: بانک صادرات در راستای جلب افزون‌تر رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات بانکی برنامه‌های مدونی را نیز برای سال ۸۶ در پیش دارد که بر این اساس طی سال جاری پیشرفت‌های چشمگیر و تحولات بزرگی در زمینه ارائه خدمات بانکی این بانک به وجود خواهد آمد.

رییس هیات‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین به وضعیت مطلوب و عملکرد قابل قبول شعب خارج از کشور این بانک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: عملکرد شعب خارج از کشور بانک صادرات کاملا حرفه‌ای و منطبق با قوانین و تحت نظارت مستمر بانک‌های مرکزی کشورهای میزبان است که به این خاطر به‌رغم تحریم‌های سیاسی اعمال شده طی سال گذشته سود شعب خارج از کشور این بانک نزدیک به ۳۰درصد رشد داشته است.

دکتر برهانی در پایان سخنانش از جهانی شدن به عنوان الزام اجتناب ناپذیر کشور در سال‌های آتی نام برد و با اعلام آمادگی بانک صادرات ایران برای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی شدن خاطر نشان ساخت: در فضای سخت رقابتی موجود و در راستای یک نگرش بلند مدت که جهانی شدن بانک‌های کشور را نیز در پی خواهد داشت.

باید با دانش اندوزی و کسب تخصص‌های لازم بیش از پیش تلاش نوآوری و برنامه‌ریزی داشته باشیم.