گروه بازارپول- بانک شهر با استقرار شعب خود در کلیه شهرهای کشور، برای همیشه در کنار مردم خواهد بود و خدمات ویژه‌ای به شهروندان در اقصی‌نقاط کشور ارائه خواهد داد. به گزارش روابط عمومی‌بانک شهر، دکتر پورزرندی که در اجتماع هیات‌های عامل استان‌های بانک شهر سخن می‌گفت‌، با اشاره به استراتژی‌های توسعه و اجرایی بانک، بر شهروند مدار بودن بانک شهر تاکید کرد و گفت: شهروندان نه تنها نقش تامین‌کنندگان منابع شبکه بانکی را دارند، بلکه به عنوان مشتریان هدف بانک شهر، خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای را از بانک شهر دریافت خواهند کرد، به طوری که احساس کنند این خدمات، بانک شهر را از سایر بانک‌ها متمایز ساخته است.

دکتر پورزرندی با اشاره به شش استراتژی موفقیت مدیران، همفکری و همدلی هرچه بیشتر کلیه مسوولان و کارکنان بانک شهر با شهروندان و مشتریان را خواستار شد و افزود: در بانک شهر هدف، همدل و همدرد و همراه مردم بودن است و یقین دارم سازمانی که چنین هدفی داشته باشد، مردم او را یاری خواهند کرد و نرخ رشد آن چند برابر خواهد شد.

دکتر پورزرندی، ماموریت بانک شهر را خدمت به شهروندان اعلام کرد و اظهار داشت: درصدد هستیم که اعتماد شهروندان را جلب کنیم تا بتوانیم در تامین منابع به دریای بیکران استان‌ها و شهروندان ایرانی تکیه کنیم.

وی افزود: تفویض اختیار به هیات‌های عامل استانی بانک شهر، از جمله استراتژی‌هایی است که موجبات سهولت و سرعت عمل هرچه بیشتر در خدمت‌رسانی بانک شهر را فراهم ساخت.