دنیای اقتصاد- سونی به عرضه‌کننده لپ‌تاپ‌های گران قیمت معروف است.
لپ‌تاپ‌هایی که معمولا با میانگین قیمت 2میلیون و 800 هزار تا هشت میلیون تومان و گاه بیشتر به بازار عرضه می‌شوند و بنا بر همین قیمت گران مخاطبانی خاص دارند.
اما در بین محصولات این برند برخی از نمونه‌های ارزان قیمت هم یافت می‌شوند. مدل‌هایی که معمولا قدیمی‌تر از سایر لپ‌تاپ‌های این برند هستند.
مدل Fit ۱۵E SVF۱۵-۲۱BYG - B از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت این برند در بازار داخلی است.
این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۳ ۳۲۱۷U ۱.۸۰ GHz، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت از نوع SSD است.
کارت گرافیکی این نوت‌بوک هم از نوع Intel HD Graphics ۴۰۰۰ است. لپ‌تاپ مذکور به صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل مجهز است.
تجهیز به درایو نوری CD/DVD player/burner، بلوتوث داخلی،وب‌کم ۰/۱ مگاپیکسلی HD با حسگر Exmor R، کارتخوان و... از دیگر ویژگی‌های این نوت بوک ارزان‌قیمت از خانواده اعیانی سونی است.
Fit ۱۵E SVF۱۵-۲۱BYG - B همچنین به روابط ارتباطی نظیر شبکهLAN، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت HDMI، پورت VGA، دو پورت USB ۲.۰ و دو پورت USB ۳.۰ مجهز است.
در مورد باتری هم باید بگوییم که این لپ‌تاپ به باتری چهار سلولی داخلی لیتیوم یون با ظرفیت ۲۶۷۰ میلی آمپر ساعت مجهز است.
لپ‌تاپ ۶۹/۲ کیلوگرمی سونی با قیمت در حدود یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان در بازار داخلی موجود است. این لپ‌تاپ گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک لپ‌تاپ با کانفیگ (قابلیت‌های فنی) متوسط بوده و به برند سونی علاقه‌مندند.