یک لپ‌تاپ ارزان و کمیاب از توشیبا

بازار دیجیتال- مدل C۶۶۰-A۰۴ از سری Satellite از لپ تاپ های ارزان، پرمخاطب و البته کمیاب توشیبا در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهIntel B۹۶۰ Pentium ۲.۲ GHz،رم دو گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ تاپ هم Intel Media Accelerator HD - MB UpTo ۷۶۱ MB است. از نظر پورت‌ها و اتصالات نیز باید بگوییم که توشیبا اصل صرفه جویی را رعایت کرده است تا قیمت پایین همچنان حفظ بشود. برای مثال بر روی این نوت‌بوک ۶/۱۵ اینچی تنها ۲ پورت USB وجود دارد. خروجی VGA، سوکتRJ۴۵ Network، هر دو پورت USB ۲.۰ و پورت‌های میکروفن و هدفون را هم می‌توانید در این لپ‌تاپ بیابید. این لپ‌تاپ همچنین به یک اپتیکال درایوDVD±RW/±R DL/RAM Driveمجهز است.

در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که نمایشگر ۶/۱۵ اینچی LED Backlit این لپ‌تاپ روشنایی متناسبی را در جای جای نمایشگر ارائه می‌کند. رزولوشن آن نیز ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل است. سطح نمایشگر از نوع براق یا Reflective است که در خارج از مکان‌های مسقف برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد.

این لپ‌تاپ از نظر شارژدهی و با باتری ۶ سلولی در حالت idle با کمینه روشنایی نمایشگر و WLAN خاموش حدود ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه و تحت استرس ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه شارژدهی دارد.

تجهیز به وب‌کم با کیفیت VGA همراه با میکروفن داخلی، بلوتوث داخلی، اسپیکر استریو و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. در کل باید گفت که Toshiba Satellite C۶۶۰ انتظارات ما را از یک لپ‌تاپ Entry Level و ارزان‌قیمت برآورده می‌کند. با توجه به سخت‌افزارهایی که دارد به خوبی می‌تواند از پس کارهای معمولی روزانه شما برآید.

قیمت بسیار مناسب ،عملکرد خنک و کم صدا، طراحی سبک زیبا و نسبتا با کیفیت، تجهیز به هارد دیسک با ظرفیت مناسب، تجهیز به صفحه کلید با کلیدهای بزرگ و... از نقاط قوت این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی در حدود ۷۴۰ تا ۷۷۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.