دوربین‌های ضد آب جدید برای عکاسی در شرایط مختلف

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به تازگی دو محصول جدید را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین‌های جدید، برای کاربران مبتدی و خانگی طراحی و تولید شده و با مدل‌های X-۵۶۰WP و T۱۰۰ به بازار معرفی شده‌اند.

این دوربین‌ها در واقع برای عکاسی در شرایط مختلف تولید شده‌اند و بدنه‌ای کاملا ضد آب دارند. این دوربین‌ها کاربری کاملا ساده‌ای دارند و به این دلیل، برای کاربران مبتدی علاقه‌مند به عکاسی مناسب هستند.

مدل X-۵۶۰WP امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل را داشته و قابلیت عکاسی تا عمق ۱۰ متری آب را هم در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهد.

این دوربین همچنین دارای تکنولوژی تشخیص خودکار صحنه و تشخیص چهره است که امکان تشخیص ۱۰ چهره در هر تصویر را به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین، مجهز به قابلیت کاهش قرمزی چشم بوده و امکان زوم اپتیکال تا ۳ برابر را دارد.

X-۵۶۰WP مبتنی بر حافظه فلش بوده و با کارت‌های حافظه SD و XD هم سازگاری دارد. این دوربین به تازگی و با قیمت ۱۶۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.

مدل T۱۰۰ هم قابلیت زوم اپتیکال تا ۳ برابر را داشته و امکان تشخیص ۱۲ چهره در هر تصویر را دارد. این دوربین مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۴/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش نمایش می‌دهد.

این دوربین، اما به تازگی به بازار معرفی شده است و شرکت Olympus هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه دقیق این محصول را اعلام و منتشر نکرده است.