روزانه
بیشترین درصد تغییر
داده‌پردازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که سیمان نی‌ریز در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «نسیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
حق تقدم سرمایه‌گذاری ساختمان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. معادن بافق در رده سوم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را داده‌پردازی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «مداران» معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه فارس در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ثفارس» مبلغ ۲۵۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۰۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری توس‌گستر در این گروه دهم شد. سرمایه «وتوس» برابر ۲۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان ایلام در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» برابر ۱۹۹میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کالسیمین جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «فاسیمین» با سرمایه‌ای برابر ۱۹۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶، رقم ۴۳۸۷ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
سرمایه‌گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قطعات فولادی پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 737ریال و سرمایه آن معادل 48میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری ساختمان به دست آورد. دشت مرغاب در جایگاه هشتم ایستاد. «غدشت» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1434ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «سفارود» معادل 80میلیارد و 640میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 540ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» در سال‌جاری 570ریال و سرمایه آن برابر 552میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه 2هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 843 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فرومولیبدن کرمان در این گروه دهم شد. سرمایه «فروم» برابر 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ساربیل» برابر 70میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1949 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
فنرسازی زر در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
سیمان دشتستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که خدمات انفورماتیک در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «رانفور» سود هرسهم خود را مبلغ ۲۳۸۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین کمترین درصد تغییر ماهانه شد. آلومراد در رده دوم این گروه ایستاد. «فمراد» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۸۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۵۰۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «شخارک» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۴۹۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. سایپا در رده دهم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «سپاهان» برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر ۳میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس