روزانه
بیشترین درصد افزایش
آبادگران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری البرز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «والبر»سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰۷میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رازک صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان دورود در رده دوم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل ۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد . ایران خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل شش هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز آبادگران به خود اختصاص داد. رازک دررده دهم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه‌ای معادل ۴۱میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
آبادگران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی واعتباری سینا در این گروه پنجم شد. سرمایه «وسینا» معادل دو هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد.کالسیمین در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران تایر جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم ۴۱۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ساختمان اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. آبادگران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثاباد» مبلغ 260‌ریال و سرمایه آن معادل 150میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شیشه وگاز در جایگاه ششم ایستاد. «کگاز» با سرمایه 74میلیارد و 844‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 256ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال جاری 1494ریال و سرمایه آن برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آبادگران به خود اختصاص داد. فولادخوزستان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دو هزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 127ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آذرآب در این گروه نهم شد. سرمایه «فاذر» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 117ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران گچ به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر50‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 90ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوازم خانگی پارس جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «لخانه» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 324‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سموم علف کش در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسم» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۸۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد.ساسان در رده سوم این گروه ایستاد. «غساسا» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی‌واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده هزار و ۴۰۰‌میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده پنجم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ساختمان اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «ثاصفا» معادل ۱۶۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. ناب با سرمایه‌ای برابر ۲۰‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند تربت‌جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری صنعت‌ومعدن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس