دنیای اقتصاد، سنندج، فرزاد نویدی: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان از برقراری روزانه دو پرواز جدید در مسیر تهران - سنندج - تهران از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین با همکاری شرکت کیا پرواز سنندج خبر داد. کوهسار دادور افزود: بر اساس درخواست مردم و پیگیری‌های مستمر استاندار کردستان و شرکت کیا پرواز، از یکم خرداد سال جاری دو پرواز روزانه در مسیر تهران - سنندج - تهران توسط شرکت کاسپین دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو پرواز به صورت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود، گفت: پروازهای نوبت صبح هر روز ساعت ۶ صبح از تهران به سنندج و برگشت آن ساعت ۷:۳۰ از سنندج به تهران خواهد بود. به گفته وی پروازهای بعد از ظهر نیز هر روز ساعت ۱۷:۳۰ از تهران به سنندج و برگشت آن ساعت ۱۹ از سنندج به تهران انجام می‌گیرد. دادور با اشاره به اینکه این پروازها به وسیله هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۴۲ نفر انجام می‌شود، گفت: قرارداد روزانه دو پرواز شرکت کاسپین با شرکت کیا پرواز به مدت یکسال و به صورت فول چارتر امضا شده است.

وی افزود: علاوه‌بر این قرار است از ۱۱ اردیبهشت امسال نیز هر هفته دو پرواز در روزهای دوشنبه و جمعه در مسیر شارجه - سنندج - شارجه انجام شود.

ساعت این پروازها ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر از شارجه به سنندج و ۱۶ عصر نیز از سنندج به شارجه خواهد بود.