نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سه شهر رشتخوار، خواف و سنگان تا اواخر فروردین ماه سال‌جاری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند. به گزارش «ایسنا»، محمدرضا سجادیان افزود: طرح گازرسانی باید قبل از سال ۸۶ افتتاح می‌شد که براثر بارندگی‌ها و سیل‌های اسفند ماه سال قبل در مسیر کانال‌های لوله‌های گاز، این امر به تاخیرافتاد. او در خصوص اتصال شهرها و روستاهای این شهرستان به خط لوله گاز نیز خاطرنشان کرد: به محض اتمام گازرسانی شهر رشتخوار در روستاها و شهرهای جدید، این شهر تا شعاع ۱۵ کیلومتری گاز رسانی می‌شود.

سجادیان در خصوص ساخت و راه‌اندازی دانشگاه پیام نور رشتخوار، اظهارکرد: ۴۰۰‌میلیون ریال در حال حاضر برای ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای گرفته شده‌است. از سال‌جاری نیز موافقت پذیرش دانشجو در کنکور سراسری برای این شهرستان از رییس دانشگاه پیام نور گرفته شده‌است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰۰‌میلیون تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی رشتخوار در سال‌جاری خبر داد و با دعوت از سرمایه‌گذاران در این شهرک گفت: از سهم ۴۲میلیارد تومان اعتبارات زود بازده اقتصادی به شهرستان رشتخوار تنها ۱۸میلیارد تومان آن به بانک‌ها معرفی شده‌است.