اهواز - خبرنگار دنیای اقتصاد: بزرگ‌ترین جایگاه سی ان‌جی کشور با مساحت ۵هزار متر‌مربع و با ۲۸ ناظر در زمین گلف اهواز تا پایان نیمه اول سال ۸۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در نشست کمیته سوخت استانداری خوزستان افزود: با توجه به روند رو به رشد ساخت طرح‌های سی ان‌جی در استان، تلاش بر این است که با برنامه‌ریزی تا پایان سال ۸۸ مدت توقف به استاندارد زمانی زیر ۱۰ دقیقه برسد.

طباطبایی همچنین از شرایط مطلوب گازرسانی در استان خبر داد و گفت: با توجه به جمعیت استان وضعیت خوبی داریم و تلاش بر این است که با بهره‌برداری از ۲ جایگاه در اهواز، یک جایگاه در اندیمشک و یک جایگاه در خرمشهر بسیاری از مشکلات را از پیش‌رو برداریم و توازن را در کل شهرهای استان ایجاد کنیم. همچنین در این مراسم معاون اجرایی گازرسانی شرکت ملی گاز خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: سهمیه گاز استان خوزستان ۴۳ جایگاه است که از این تعداد تا اواخر سال ۸۶ توسط شرکت بهینه‌سازی ۸ جایگاه به بهره‌برداری رسیده و مراحل پایانی بهره‌برداری از ۶ جایگاه توسط پیمانکاران در حال انجام است و ۲۲ جایگاه دیگر نیز با مسوولیت شرکت گاز خودرو که نماینده آن در استان خوزستان شرکت ملی گاز است با پیمانکاری وزارت دفاع در حال انجام است که ۵۰درصد رشد فیزیکی داشته است.

حسینی نژاد با اشاره به جایگاه‌های دو منظوره نیز گفت: در این زمینه نیز ۲۰ قرارداد با جایگاه‌های خصوصی داشته‌ایم که ۱۹ مورد آن به بهره‌برداری رسیده و با هماهنگی‌های به عمل آمده پخش فرآورده‌های نفتی در استان ۲۴ جایگاه دیگر نیز جانمایی شده و تا پایان نیمه اول سال ۸۸ به بهره‌برداری می‌رسند.