به گزارش ایلنا، شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات مشتمل بر ۸ بخش است که عبارتند از تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتورسیکلت و کالاهای شخصی و خانگی، هتل و رستوران، حمل و نقل، ‌انبارداری و ارتباطات، واسطه گری‌های مالی (بیمه)، مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار، آموزش، بهداشت و مددکاری اجتماعی و سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی.

شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در سال ۱۳۹۵ برابر است با ۲۲۲.۸ که نسبت به سال قبل ۸.۹ درصد افزایش یافته است.

تغییرات شاخص بخش های خدمات نیز به شرح زیر است:

شاخص گروه خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتورسیکلت و کالاهای شخصی و خانگی در سال ۱۳۹۵ برابر است با ۲۵۹.۹ که نسبت به سال قبل ۹.۵ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات هتل و رستوران در سال ۱۳۹۵ برابر است با ۲۹۰.۷ که نسبت به سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است. همچنین شاخص گروه خدمات حمل و نقل، ‌انبارداری و ارتباطات در سال ۱۳۹۵ برابر است با ۲۴۵.۱ که نسبت به فصل قبل ۷ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات واسطه گری های مالی (بیمه) در سال ۱۳۹۵ برابر است با ۲۲۷.۳ که نسبت به سال قبل ۲.۶ درصد افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، شاخص گروه خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار در سال ۱۳۹۵ برابر است با ۱۸۲ که نسبت به سال قبل ۶.۵ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات سایر فعالیت های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی در سال ۱۳۹۵ برابر است با ۲۴۲.۷ که نسبت به سال قبل ۱۱.۷ درصد افزایش یافته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.