به گزارش خبرآنلاین؛ حوالی ۴۵ دقیقه بامداد امروز بود انفجاری در بلوار نصر شیراز رخ داد و بر اثر آن یک هایپرمارکت سوخت، صدای این انفجار به حدی شدید بود که در بیشتر مناطق شرقی و مرکزی شهر شیراز شنیده شد.

ساعتتی بعد از این اتفاق مسئولان خبر دادند که بر اثر این انفجار ۳۷ نفر زخمی شده‌اند؛ ۱۷ نفر از آنها به بیمارستان فرستاده شده‌اند و ۲۰ نفر هم سرپایی درمان شده اند.

در این رابطه بامداد امروز، محمدرضا عالی منش رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس فارس به ایرنا گفت: ۱۰دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به مجروحان اعزام شده اند و تا لحظه انتشار خبر ۱۷ مصدوم به بیمارستان های شهید فقیهی و شهید رجایی اعزام شدند.

اما ساعاتی پیش روابط عمومی وزارت بهداشت خبری جدید در رابطه با مصدومان این حادثه دادد؛ در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه انفجار به اورژانس اطلاع داده شد و بلافاصله ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

تعداد ۲۱به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند وتعداد ۱۶ مصدوم به بیمارستان های شهید فقیهی و شهید رجایی اعزام شدند و حال عمومی مصدومان خوب است.

گفتنی است واحدهای تجاری و مسکونی مجاور ساختمان حادثه دیده در بلوار نصر شیراز نیز در اثر موج انفجار دچار خسارت شدند و برق مناطق همجوار از ابتدای حادثه تا لحظه انتشار خبر قطع شده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.