رصد بازار

قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز و دام زنده امروز دوشنبه ۱۴ اسفند 1402/ مرغ ارزان شد+ جدول

کدخبر: ۶۳۲۳۰۸
​اقتصادنیوز: امروز قیمت گوشت گوساله در بازار تغییری نداشته است، قیمت‌ گوشت مرغ اما روند کاهشی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو در بازار 56,080 تومان بود که که افت اندک قیمت را تجربه کرده است.
قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز و دام زنده امروز دوشنبه ۱۴ اسفند 1402/ مرغ ارزان شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز دوشنبه 14 اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت مرغ در مقایسه با روزهای گذشته شیب نزولی را در پیش گرفته است.

خبر مرتبط
قیمت گوشت به کیلویی یک میلیون تومان می رسد!/منتظر گران‌ترشدن گوشت در ۱۴۰۳ باشیم؟

عرضه و تقاضای گوشت قرمز فعلاً همپوشانی دارد و در حال حاضر تولید داخل، پاسخگوی نیاز موجود بازار است. ولی از سال آینده در صورتی که حمایتی از تولید صورت نگیرد، احتمال کمبود در پاییز و زمستان و افزایش قیمت‌ها وجود دارد.

قیمت مرغ زنده در بازار

قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ امروز روند کاهشی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,080 تومان بود که نسبت به روز گذشته افت 89 تومانی را تجربه کرده است.

قیمت مرغ کشتار امروز

همچنین هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته افت 148 تومانی را در پیش گرفت و 78,987 تومان خرید و فروش شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز قیمت دام زنده کیلویی 260 هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر کیلو دام در کشتارگاه هم 500 هزار تومان است.

قیمت گوشت منجمد امروز

همچنین هر کیلو گوشت منجمد گوساله در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان نرخ گذاری و فروخته شده است.

photo_2024-03-04_10-32-21

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید