گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

صدرنشینی استلار در فهرست بازدهی ماهانه رمزارزها/اتریوم تکان نخورد

کدخبر: ۵۸۷۶۱۶
اقتصادنیوز: بیت کوین طی یک هفته گذشته روند نزولی داشته که البته با شیب بسیار کمی در حال کاهش قیمت است.
صدرنشینی استلار  در فهرست بازدهی ماهانه رمزارزها/اتریوم تکان نخورد

به گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین در یک هفته گذشته کمی افت قیمت داشته ولی این افت قیمت، حتی به هزار دلار هم نمی رسد. طی 7 روز گذشته قیمت این ارز دیجیتال نهایتا حدود 30400 دلار بوده و کف قیمت آن هم حوالی 29700 دلار ثبت شده است.

امروز البته قیمت نسبت به دیروز کمی رشد داشته و با افزایش قیمت حدودا نیم درصدی، در حوالی نرخ 29900 دلار معامله می شود.

نسبت به روز شنبه هفته گذشته، قیمت بیت کوین حدود 1.5 درصد کاهش داشته و سرانجام بازده ماهانه این ارز دیجیتال هم وارد محدوده منفی شده و به منفی یک درصد رسیده است. حالا می توان گفت که حدودا یک ماه است بیت کوین درجا می زند.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته حدود 10 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 581 میلیارد دلار است.

اتریوم تکان نخورد

اتریوم هم کانال 1900 دلار را از دست داده و امروز در حدود نرخ 1890 دلار معامله می شود. این آلت کوین امروز حدودا در همان نرخ دیروز معامله می شود و حتی نیم درصد هم نوسان نداشته است.

اتریوم در مقیاس هفتگی 2 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه هم یک درصد افت کرده است. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 226 میلیارد دلار است.

استلار صدرنشین بازده ماهانه شد

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر است. در این فهرست بیشترین رشد قیمت را ترون داشته که 6 درصد بالا رفته. استلار هم 4 درصد رشد کرده است. مابقی نمادهای مثبت رشد کمتر از 3 درصد را ثبت کرده اند.

در میان نمادهای منفی، میکر با کاهش قیمت 3 درصدی بیشترین افت را دارد. پولکادات و چین لینک هم 2 درصد افت کرده اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 2 درصد داشته اند.

با توجه به اینکه حدودا یک ماه از رشد قبلی بازار گذشته، حالا تعدادی از نمادها در مقیاس ماهانه وارد محدوده منفی شده اند. طی این مدت بیشترین کاهش قیمت را استکس داشته که 24 درصد از ارزش خود را از دست داده. الگوراند و OKB هم به ترتیب 7 و 4 درصد افت کرده اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

در میان نمادهای مثبت، استلار با رشد 87 درصدی و بیت کوین کش با رشد 84 درصدی بیشترین بازده ماهانه را ثبت کرده اند.

ارزش بازار تغییر نکرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال همچنان روی عدد 1.2 تریلیون دلار است و نسبت به روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته تغییر خاصی نداشته. ارزش معاملات هم با 5 درصد کاهش نسبت به دیروز، عدد 31 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 29 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید