اتریوم وارد کانال 1300 دلار شد

هشدار به فعالان بازار رمز ارزها/بیت کوین در آستانه کانال 18 هزار دلار

کدخبر: ۵۴۱۷۱۹
اقتصادنیوز: با افت تورم آمریکا به میزانی بیش از آنچه که پیش بینی شده بود، بازار ارزهای دیجیتال رشد کرد. امشب مجددا شاهد نوساناتی شدید در رمز ارزها خواهیم بود.
هشدار به فعالان بازار رمز ارزها/بیت کوین در آستانه کانال 18 هزار دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، ساعت 22:30 به وقت تهران نرخ بهره جدید آمریکا اعلام می شود که اعلام این نرخ، بازارهای مالی را با نوسانات شدیدی همراه می کند.

کارشناسان مالی همواره تاکید می کنند در چنین وضعیتی معامله گران باید مراقب معاملات باز خود باشند چراکه با نوسانات شدید، ممکن است زیان سنگینی به آن ها وارد شود.

به خصوص افرادی که در معاملات خود از اهرم استفاده می کنند، بیشتر در معرض آسیب های این نوسانات شدید قرار می گیرند و به همین دلیل امشب نیز فعالان بازار ارزهای دیجیتال باید معاملات خود را مدیریت کنند.

بیت کوین در آستانه کانال 18 هزار دلار

تا پیش از اینکه نرخ بهره جدید آمریکا اعلام شود، بیت کوین توانسته خود را به نزدیکی کانال 18000 دلار برساند. هم اکنون بیت کوین با افزایش 2 درصدی نسبت به دیروز، بالای نرخ 17800 دلار معامله می شود و فاصله زیادی با کانال 18000 دلار ندارد.

بازده هفتگی بیت کوین به مثبت 6 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه نیز رشد 6 درصدی دارد. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 23 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 342 میلیارد دلار است.

اتریوم وارد کانال 1300 دلار شد

اتریوم امروز 3 درصد رشد کرده و با نرخ حدود 1320 دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم به حدود مثبت 8 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم رشدی 5 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم به بیش از 7 میلیارد دلار رسیده که گرچه نسبت به روزهای گذشته رقم بالاتری است، اما همچنان برای این آلت کوین که دومین نماد بزرگ بازار محسوب می شود رقم مناسبی نیست. ارزش بازار اتریوم هم اکنون 162 میلیارد دلار است.

بیت کوین

جهش 18 درصدی تون کوین

امروز تعداد آلت کوین های منفی، کم است. Bitcoin SV با افت 2 درصدی، منفی ترین نماد در فهرست 50 نماد برتر بازار است. الروند و مونرو هم که دیگر نمادهای منفی امروز هستند، افتی کمتر از یک درصد دارند.

مابقی آلت کوین ها امروز مثبت هستند و وضعیت نسبتا خوبی دارند. بیشترین رشد امروز را تون کوین با جهش 18 درصدی دارد. بازده هفتگی تون کوین به 46 و بازده ماهانه آن به 69 درصد رسیده است. به طور کلی می توان گفت این آلت کوین بهترین وضعیت را طی یک ماه گذشته داشته و برترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار بوده است.

امروز OKB ، Trust Wallet Token و نیر پروتکل هم 6 درصد رشد کرده اند و در فهرست نمادهای پربازده روز قرار دارند. سولانا و آوالانچ هم نمادهای مثبت 5 درصدی امروز هستند.

رشد 2 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 2 درصدی نسبت به دیروز، به 872 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات نیز 15 درصد رشد کرده و طی شبانه روز گذشته 46 میلیارد دلار بوده است.

ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 44 میلیارد دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید