آغاز ثبت نام مرحله جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری

کدخبر: ۳۶۸۸۱۹
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سال 1399) از اول آبان به مدت یک ماه خبر داد.
آغاز ثبت نام مرحله جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، محمود مرتضایی فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه مبلغ وام ضروری 10 میلیون تومان است، گفت: همانند دوره های گذشته این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه ارائه می شود و بازنشستگان و ظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط عنوان شده در سایت از 1 تا 30 آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت نام کنند.

مرتضایی فرد گفت: متقاضیان طبق شرایطی که در زمان ثبت نام بر روی سایت درج می شود، می توانند ثبت نام کنند. بازنشستگانی که در مراحل اول و دوم سال 98 (مهر سال 98 تا مهر سال 99) از وام ضروری 7 یا 10 میلیون تومانی استفاده کرده باشند، حتی در صورت ثبت نام نیز در این مرحله به آن ها وام تعلق نخواهد گرفت.

او با بیان این نکته که  ثبت نام در سامانه اینترنتی، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد، اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت نام یک ماهه، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات رفاهی، میزان حقوق و غیره بررسی و اولویت بندی شده و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها در سامانه اعلام می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه زمان پرداخت وام دوره جدید پس از اتمام ثبت نام اینترنتی اعلام می شود، افزود: پرداخت وام ضروری واجدین شرایط به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل صورت می گیرد و وام ضروری واجدین شرایط دارای امتیازهای اول به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید