شیرفرهاد برره «قهوه تلخ» می‌خورد

مهران مدیری در نقش «گیو» وارد مجموعه «قهوه تلخ» شد. به گزارش فارس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری در لوکیشن اصلی این سریال واقع در خیابان بوسنی و هرزگوین ادامه دارد و مدیری در نقش گیو پسر پادشاه داستان وارد قصه این سریال شد. مهران مدیری که گریمش در این سریال به گریم شیر فرهاد شب‌های برره نزدیک است، با شکستن در و ورود به محفل خواستگاری به افراد قصه «قهوه تلخ» پیوست. بنابراین گزارش، تصویربرداری این سریال در لوکیشن اصلی آن ادامه دارد و تا به حال حدود ۱۸ قسمت از سریال آماده شده است. همچنین شنیده می‌شود این پروژه به خاطر کمبود بودجه و برخی مشکلات مالی فعلا متوقف شده و تصویربرداری انجام نمی‌شود. در حال حاضر بازیگرانی نظیر رضا نیک‌خواه، رضا فیض نوروزی، محمدرضا هدایتی، الیکا عبدالرزاقی و آرام جعفری جلوی دوربین مدیری هستند. «قهوه تلخ» بنا است در ۵۰ قسمت ساخته شود و لوکیشن‌های این سریال یک کاخ و یک بازار است که از مضمونی تاریخی برخوردار است و داستان‌های آن در یک کاخ می‌گذرد. این مجموعه ۳۳ بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

محمدرضا هدایتی نیز پادشاه این کاخ است، علی لک پوریان نقش ملیجک را ایفا می‌کند. «ساعد هدایتی» نیز پزشک دربار است. در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» که به تهیه کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان ساخته می‌شود، بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، علی لک‌پوریان، آرام جعفری، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، فلامک جنیدی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و... ایفای نقش می‌کنند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است، البته هنوز زمان پخش این سریال که بی تردید همچون کارهای گذشته مدیری مخاطبان زیادی خواهد داشت مشخص نشده است.در همین رابطه هفته گذشته هاشم رضایت قائم مقام مدیر شبکه سه سیما گفت: هنوز وضعیت پخش سریال جدید «مهران مدیری» مشخص نشده و به زودی زمان قطعی پخش این مجموعه مشخص می‌شود.

وی افزود: پیش از این قرار بود مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» پس از ماه صفر به روی آنتن شبکه سه سیما برود، اما قطعیت این زمان از بین رفت و تکلیف پخش این سریال در هفته جاری مشخص خواهد شد. به زودی جلسه‌ای برگزار خواهد شد و طی آن تصمیم گرفته می‌شود که مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» پس از ماه صفر به روی آنتن برود یا این که پخش آن از ابتدای نوروز ۸۹ آغاز شود. تا به حال حدود ۱۸ قسمت از سریال آماده شده است. چندی پیش نیز ساخت سریال به دلیل بیماری مادر مهران مدیری و بستری شدن وی در بیمارستان متوقف شده بود.