محصول+جدید+دنیای+اقتصاد+copy

تلگرام رسمی ما به نشانی den_ir@ در روزهای پنج‌شنبه، با پست «سفرهای آخرهفته» تلاش می‌کند ناشناخته‌های ایرانگردی را معرفی کند؛ شهرها و مناطقی که شاید خیلی‌ها به آنجا سفر کرده‌اند، اما خیلی موارد را ندیده‌اند. «کتابخوانی در ۳دقیقه» هم برای روزهای جمعه است.

اگر پنج روز هفته وقت کار است و اوقات فراغت اندکی داریم، پنج‌شنبه و جمعه زمانی برای پرداختن به کارهایی است که جزو علاقه‌‌‌مندی‌‌‌هایمان به حساب می‌‌‌آید.  برای اغلب افراد، ‌‌‌ سفر یکی از بهترین تفریحات در تعطیلات آخر هفته است، از این روست که هر هفته در کانال تلگرامی روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به آدرس den_ir@ جذاب‌‌‌ترین مقاصد گردشگری را که تنها معدود افرادی آنها را می‌‌‌شناسند به شما معرفی می‌‌‌کنیم. این کار در قالب انتشار پستی با عنوان «سفرهای آخر هفته» صورت می‌گیرد. البته زمانی که از جذاب‌‌‌‌‌‌ترین مقاصد صحبت می‌‌‌کنیم به منزله دورترین آنها از محل زندگی‌‌‌تان نیست.

گاهی یک روستا یا جاذبه گردشگری در نزدیکی محل زندگی ما قرار دارد اما درباره آن اطلاعی نداریم، ‌‌‌ نمونه‌‌‌اش هم کم نیست، ‌‌‌ در همین اطراف تهران روستاهایی مانند «کیگا» را داریم که کمتر کسانی جز گردشگران حرفه‌ای نامش را شنیده‌‌‌اند. باغ گیاه‌‌‌شناسی یکی دیگر از این جاذبه‌‌‌های باز در اطراف تهران است، ‌‌‌ باغی که جزو ۱۰ باغ برتر گیاه‌‌‌شناسی جهان است و در آن ۳هزار گونه گیاهی را می‌توان از نزدیک دید و با تنوع گونه‌‌‌ای در ایران آشنا شد.  معرفی مقاصد گردشگری در کانال تلگرام «دنیای‌اقتصاد»، تنها به مقاصد نزدیک خلاصه نمی‌شود. ما به شما جاذبه‌‌‌هایی را معرفی می‌‌‌کنیم که گرچه دورند اما آشنایی با آنها می‌تواند شما را در انتخاب مقاصد آینده‌‌‌تان یاری دهد، به این ترتیب از همین حالا می‌توانید برنامه سفر نوروز یا سایر تعطیلات مناسبتی را بچینید و آن را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید. 

فارغ از مقاصد گردشگری کمترشناخته شده، در این کانال روزهای جمعه، پست دیگری هم قرار می‌گیرد که عنوان آن «کتابخوانی در سه دقیقه» است. در این پست شما می‌توانید پیشنهادهای تحریریه روزنامه «دنیای‌اقتصاد» از دنیای کتابخوانی را ببینید و بشنوید. در این پست دو بخشی، ابتدا کتاب به شکل متن معرفی می‌شود و در ادامه یکی از اعضای تحریریه یا دنبال‌‌‌کنندگان روزنامه که معرفی کتاب مورد علاقه‌‌‌شان را برای ما فرستاده‌‌‌است به شکل اجمالی بین یک تا سه دقیقه محتوای کتاب را برای شما شرح می‌دهد. این پست به شما کمک می‌کند با توجه به علایقی که دارید کتاب مدنظرتان را بین آنها انتخاب کنید و هنگام مراجعه به کتابفروشی‌‌‌ها سر‌درگم نباشید.