4 ارتوپد موفق در کشور

رپرتاژ آگهی: این موفقیت می‌تواند به دلیل تجربه، مهارت، دانش و یا تعاملات اجتماعی و حرفه‌ای با بیماران و همکاران باشد و از آن جایی که فناوری پزشکی و ارتوپدی همچنان در حال توسعه و پیشرفت است، افرادی که توانسته‌اند ایده‌های نوآورانی را به عملیات جراحی یا توسعه دستگاه‌های پزشکی در زمینه ارتوپدی اعمال کنند، متخصصین ارتوپد موفق تلقی می‌شوند. در ادامه شما را با 4 متخصص ارتوپد موفق در کشور آشنا خواهیم کرد.

دکتر آقاعلیخانی

دکتر آقاعلیخانی

دکتر آقاعلیخانی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده است و پس از آن با تحصیل در رشته تخصصی جراحی استخوان و مفاصل، از همان دانشگاه فارغ التحصیل شده است. ایشان اکنون عضو رسمی انجمن جراحان ارتوپدی ایران و همچنین عضو انجمن ارتوپدی صدمات اندام و ستون فقرات ایران نیز می‌باشد و در طول دوران تحصیل خود مقالات بین‌المللی ارتوپدی مختلفی را در مجلات ISI چاپ کرده است.

دکتر آقاعلیخانی یکی از بهترین ارتوپد تهران دارای گواهینامه جراحی‌های پیشرفته و درمان بیماری‌های لگن و هیپ از گوتنبرگ کشور سوئد و همچنین دارای گواهینامه آرتروپلاستی زانو و لگن دبی و گواهینامه دوره تکمیلی آرتروسکوپی هیپ می‌باشد. ایشان گواهینامه بورد پوتا خود را در سال 98 کسب کرده و در حال حاضر خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • جراحی تعویض مفصل لگن و زانو

  • افزایش قد با استفاده از روش‌های نوین

  • جراحی آرتروسکوپی شانه

  • جراحی پای پرانتزی و پای ضربدری

  • جراحی هالوکس والگوس

  • جراحی رباط صلیبی، جراحی مینیسک زانو و دیگر آسیب‌های ورزشی

آدرس وب سایت دکتر آقاعلیخانی: https://draghaalikhani.com
پاسخگویی همه روزه: ۹.۰۰ - ۲۱.۰۰
شماره تماس 02122666292 - 09037109154
آدرس مطب: تهران، منطقه ۱، خیابان مقدس اردبیلی، پلاک ۹۸

دکتر بابک اتوکش

دکتر بابک اتوکش جراح استخوان و مفاصل، شکستگی‌ها، تعویض مفصل مچ پا و آرتروسکوپی می‌باشد و از دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب رتبه نخست در آزمون بورد کشوری فارغ التحصیل شده است. ایشان عضو فعال انجمن ارتوپدی ایران، آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا و انجمن تحقیقاتی ارتوپدی اروپا می‌باشد و دوره جراحی‌های نوین اندام تحتانی خود را از دانشگاه سوربن فرانسه کسب کرده است.

دکتر بابک اتوکش ۱۵ جلد کتاب در زمینه جراحی‌های ارتوپدی تالیف کرده است و در زمینه چاپ و داوری مقالات متعدد در مجلات معتبر بین‌المللی نیز فعالیت می‌کند. از جمله مهم‌ترین خدمات ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازسازی پارگی تاندون مچ پا

جراحی شکستگی مچ پا

درمان صدمات غضروفی مچ پا

تعویض مفصل مچ پا

دکتر توحید صفایی

دکتر توحید صفایی جراح و متخصص ارتوپدی، دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران گذرانده و ارتوپد نمونه بیمارستان میلاد در سال ۱۴۰۱ می‌باشد. ایشان عضو فعال انجمن ارتوپدی ایران و آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا می‌باشد و دوره تکمیلی تعویض مفاصل و آرتروسکوپی پیشرفته را در اتریش و آلمان گذرانده است. از جمله خدمات این متخصص ارتوپد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جراحی شکستگی مچ پا

تعویض مفصل زانو و مچ پا

درمان صافی کف پا

جراحی هالوکس والگوس

بازسازی پارگی تاندون زانو و مچ پا

جراحی آرتروسکوپی مچ پا

دکتر میلاد آقابزرگی

دکتر میلاد آقابزرگی فوق تخصص جراحی تومور‌های اسکلتی- عضلانی، مدرک تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران کسب کرده و تا به حال ۸ جلد کتاب در زمینه ارتوپدی و شکستگی‌ها ترجمه و تالیف کرده است. ایشان استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران بیمارستان شفا می‌باشد و در سال ۱۳۹۵ دوره تکمیلی تعویض مفصل خود را در امارات گذرانده است.

دکتر میلاد آقابزرگی عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران و آمریکا است و از جمله خدمات ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درمان شکستگی‌ها و دررفتگی‌ها

پارگی تاندون‌ها و رباط ها

جراحی تعویص مفاصل لگن، زانو و شانه

جراحی تومور‌های استخوانی و بافت نرم

ویژگی‌های متخصص ارتوپدی برتر و با تجربه

بهترین ارتوپد در تهران

متخصص ارتوپدی برتر و با تجربه معمولا دارای ویژگی‌های زیر است:

تخصص و تجربه

متخصص ارتوپد برتر و با تجربه درک کاملی از مسائل و مشکلات مربوط به سیستم اسکلتی- عضلانی بدن دارد و می‌تواند مشکلات بیماران را به طور دقیق تشخیص دهد و درمان‌های مناسب آن را تعیین کند.

تحقیقات و آموزش

متخصص ارتوپد برتر علاوه بر تجربه بالینی، فعالیت‌های تحقیقاتی و آموزشی نیز دارد و با آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های پزشکی در زمینه ارتوپدی آشنا می‌باشد. او همچنین ممکن است در تحقیقات دانشگاهی و نشریات علمی نیز دخیل باشد.

کارآمدی در ارتباط با بیماران

متخصص ارتوپد برتر و با تجربه، توانایی بالایی در برقراری ارتباط موثر با بیماران و ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم برای درمان و بهبودی آن‌ها را دارد و او به خوبی به نیاز‌ها و نگرانی‌های بیماران گوش می‌دهد.

توانایی در انجام عمل‌های پیچیده

متخصص ارتوپد برتر و با تجربه قادر به انجام عمل‌های جراحی پیچیده و دشوار تعمیری، جایگزینی مفصل و... در زمینه ارتوپدی می‌باشد.

استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته

متخصص ارتوپد برتر و با تجربه، به روز با آخرین تکنولوژی‌ها و تجهیزات پزشکی در زمینه ارتوپدی می‌باشد و از آن‌ها برای تشخیص دقیق و درمان بهینه بیماران استفاده می‌کند.

همکاری با تیم پزشکی

متخصص برتر و با تجربه توانایی همکاری با تیم پزشکی چندگانه را دارد و به منظور تضمین بهبودی بیماران، با سایر متخصصان پزشکی همکاری می‌کند.

به طور کلی، متخصص ارتوپد برتر و با تجربه دارای تخصص، تجربه و تعهد به بهبود بیماران می‌باشد و از منابع پزشکی پیشرفته که موجب موفقیت آن‌ها در زمینه ارتوپدی می‌شود، استفاده می‌کند.

بهترین متخصص ارتوپدی در تهران کیست؟

موفقیت در زمینه ارتوپدی به انواع مختلفی از عملکرد‌ها و ارتباطات در زمینه پزشکی، تحقیقاتی و آموزش پزشکی مربوط می‌شود. یک پزشک ارتوپد موفق نه تنها تخصص و تجربه لازم برای انجام عمل‌های جراحی را دارد بلکه به منظور تضمین بهبودی بیماران، به مراقبت و پشتیبانی از آن‌ها پس از عمل نیز اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. او همچنین به دلیل ارائه دانش جدید، آموزش دقیق و معتبر به دانشجویان و ارتقای استاندارد‌های پزشکی در زمینه انجام تحقیقات پزشکی و آموزشی نیز فعالیت می‌کند.

انتخاب بهترین متخصص ارتوپد برای هر شخص به نیاز‌ها، شرایط و ترجیحات آن شخص بستگی دارد. اما روش‌های مختلفی از جمله مشاوره با پزشکان و متخصصان سلامت، بررسی سوابق و تجربه، مشاهده بازخورد‌ها و نظرات، ملاقات و مشاوره مستقیم، ارزیابی تخصصی و... نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین متخصص ارتوپدی در تهران را بیابید.

بهترین متخصص ارتوپدی در تهران، دکتر آقاعلیخانی است که در زمینه جراحی‌های زانو، شانه و تعویض مفاصل فعالیت می‌کند. ایشان توانایی شناخت شرایط شخصی و نیاز‌های درمانی شما را دارد و می‌تواند برنامه درمانی موثری را متناسب با شرایط هر بیمار ارائه کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.