«فسوژ»: شرکت سوژمیران از فروش ۱۶میلیون برگه سهم از سهام شرکت باما خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور ۱۶میلیون برگه سهم «کاما» را که بهای تمام‌شده هر سهم برای شرکت ۷۷تومان بوده در تاریخ ۱۴دی‌ماه ۱۴۰۱ به قیمت هر سهم ۵۹۰تومان فروخته که کل مبلغ فروش ۹میلیارد و ۴۴۰میلیون تومان و سود حاصل از فروش آن ۸میلیارد و ۱۹۹میلیون تومان بوده است.

«ولپارس»: لیزینگ پارسیان از برگزاری مزایده فروش ششدانگ یک‌باب ملک با کاربری صنعتی واقع در بخش ۱۰تهران خیابان قزوین خبر داد. نوبت دوم این مزایده در تاریخ ۱۴دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

«شفن»: پتروشیمی فن‌آوران از توقف فعالیت متانول خود خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور اعلام کرد که با عنایت به برودت هوا و اعلام شرکت ملی گاز و افت فشار گاز دریافتی از طریق خطوط اصلی، تولید واحد متانول این شرکت تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

«واعتبار»: سرمایه‌گذاری اعتبار ایران اعلام کرد پیرو الزام سازمان مبنی بر وجود بازارگردان در شرکت سرمایه‌‌‌گذاری وثوق امین، «واعتبار» به‌عنوان سهامدار عمده قراردادی با صندوق بازارگردانی فیروزه پویا منعقد کرده و در این راستا از تاریخ ۱۲آبان‌ماه تا ۱۴دی‌ماه ۱۴۰۱ به‌دفعات تعداد ۳۲میلیون سهم شرکت وثوق‌امین را در اختیار این صندوق قرار داده و فیروزه پویا نیز در اجرای تعهدات قرارداد بازارگردانی نسبت به عرضه سهام این شرکت در بازار اقدام کرده است.

«وسدید»: شرکت گروه صنعتی سدید از نتیجه نهایی دعوی علیه شرکت گزارش داد. بر این اساس در خصوص اعتراض ثالث شرکت‌‌‌های سرمایه‌‌‌گذاری صنایع برق و آب‌صبا و مدیریت سرمایه کرامت، حکم به رد اعتراض معترضان ثالث و به نفع گروه صنعتی سدید صادر شده است. لازم به ذکر است که رای صادره قطعی است.

«کوثر»: بیمه کوثر در خصوص صورت‌‌‌های مالی منتشرشده خود اعلام کرد که افزایش حق بیمه صادره رشته درمان منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱، عمدتا ناشی از تمدید و انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ است، به نحوی که نزدیک به ۸۵درصد از حق بیمه تولیدی در دوره فوق‌الذکر از محل تمدید بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه‌شدگان سازمان بازنشستگی طرح موسوم به آرامش بوده که با افزایش سه‌برابری حق بیمه تولید شده است. همچنین حق بیمه تولیدی برای هریک از قراردادهای مذکور در مقایسه با بیمه‌نامه سال قبل، متناسب با شاخص‌‌‌های فنی شامل افزایش سقف تعهدات، تعداد بیمه‌شدگان، رشد تعرفه‌‌‌ها و هزینه‌‌‌های درمانی، حذف ارز ترجیحی و ضریب خسارت سال قبل تعدیل (افزایش) یافته است.