پاکسازی ضایعات پلاستیکی مناطق حاشیه ای

 در این راستا مدیریت امور شهری و پسماند ذوب آهن اصفهان طی سالیان گذشته ، هر سال چند نوبت و در برنامه‌های نمادین اقدام به پاکسازی مناطق اطراف نموده است. در جدید ترین برنامه ، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و در آستانه بهار و عید نوروز جمعی از کارکنان مدیریت امور شهری و پسماند ذوب آهن در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه جاری اقدام به پاکسازی مناطق حاشیه کارخانه، در حد فاصل سه راه اطلاعات و پل مرحوم مهندس داریوش آذری در محدوده شهرستان لنجان نمودند. در این برنامه نمادین چند نفر از سرپرستان و کارکنان مدیریت امور شهری و پسماند با دستکش و نایلون‌های پلاستیکی اقدام به جمع آوری پلاستیک‌های اطراف و حاشیه‌های شرکت نمودند.

مصطفی دهقانی سرپرست امور پسماند شرکت ذوب آهن اصفهان ضمن تشکر ازتمامی دست اندرکاران و کارکنان حاضران در این برنامه که وظیفه اصلی را بر عهده داشتند، یادآور شد: ذوب آهن اصفهان همراه با توجه به موضوع حفاظت و نگهداری از محیط زیست در داخل مجموعه خود، به حفاظت و نگهداری از مناطق اطراف توجه ویژه دارد. وی افزود: زمین و طبیعت امانتی الهی و از سرمایه‌های ملی و همگانی است  و همه باید در حفظ آن بکوشند.

حامد طالبی کارشناس ارشد  امور پسماند مدیریت مدیریت امور شهری و پسماند نیز در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار یادآور شد: در روز ۲۱ اسفند ماه سال جاری در تداوم اقدامات زیست محیطی و تعیین شده خود و با شعار استقبال از بهار با طرح مسیر سبز – ایران پاک، اقدام به پاکسازی حاشیه بیرونی کارخانه در حد فاصل سه راه اطلاعات و پل مرحوم مهندس داریوش آذری از ضایعات پلاستیکی نمود.

وی تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان همواره  تلاش می‌کند ، با  انجام هرگونه اقدام لازم و فرهنگ سازی، انگیزه و مشارکت عمومی کارکنان و جامعه در زندگی کاری، فردی وتفریحات شان در زمینه پاکسازی و حفاظت از محیط زیست را ارتقاء دهد تا همیشه با محیطی پاک و به دور از آلاینده‌ها همراه باشیم. امروز نیز مردم و مسافران جاده شاهد فعالیت ما بودند و امید می‌رود که با دیدن تلاش افراد برای جمع کردن ضایعات سعی کنند که ضایعات خود را در داخل ماشین‌های خود و در محل‌های تعیین شده قرار دهند و محیط را پاک و تمیز نگه دارند.