اجرای چندین رویداد بین‌المللی در اصفهان، شهر زندگی

به گزارش دنیای اقتصاد علی قاسم‌زاده با اشاره به آغاز ماه مهر، بازگشایی مدارس و ایجاد شور و نشاط در شهر اظهار کرد: طی حدود دو ماه گذشته، ستاد مهر فعالیت خود را آغاز و شهر را برای استقبال از دانش آموزان آماده کرده است.

او سپس به رویدادهای مهمی که در مهرماه امسال در اصفهان برگزار می شود، اشاره کرد و افزود: از پانزدهم تا بیستم مهرماه، میزبان برگزاری سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان هستیم. رویداد مهمی که کودکان، نوجوانان و حتی میان‌سالان شهر، خاطرات خوب با آن دارند.

شهردار اصفهان ادامه داد: پنجمین جایزه مصطفی که جایزه‌ای دوسالانه برای دانشمندان جهان اسلام و به نوبل اسلامی معروف است، امسال از ششم تا ۱۲ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود و بر این اساس، شخصیت‌های علمی و دانشمندان مهمی به اصفهان می آیند.

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌صورت متمرکز در گلستان شهدا و به صورت پراکنده در محلات در حال برگزاری است، گفت: اصفهان برای نخستین‌بار از دهم تا دوازدهم مهرماه میزبان جشنواره «فن نما» خواهد بود که محل تعامل صاحبان فن، علم، فناوری، مالکان صنعت و صنایع است تا بتوانند از دانشِ شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه صنایع خود بهره ببرند.

قاسم‌زاده برگزاری همایش «سالک الی الله» با محوریت آشنایی با افکار و اندیشه‌های آیت الله ناصری به عنوان یک سرمایه معنوی در دانشگاه اصفهان در هفته نخست مهرماه را از دیگر رویدادهای مهم در این ماه دانست و افزود: در این راستا، میزبان مهمانان زیادی از سراسر ایران و دلباختگان آن عالم بزرگ خواهیم بود.

او خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها، نشان دهنده سرزندگی و پویایی شهر و شهروندان اصفهان است.