نشست بررسی آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و چگونگی حمایت از سرخپوشان در حالی یکشنبه شب به میزبانی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد که توافقی برای حل مشکلات انجام نشد.
در این جلسه علی پروین و بهروز منتقمی، مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس همراه با حسین هدایتی حضور داشتند و امیر رضا خادم، معاون حقوقی، ‌امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان که از طرف وزیر به عنوان نماینده تام‌الاختیار وی برای بررسی وضعیت واگذاری سرخابی‌ها انتخاب شده است نیز همراه با گرشاسبی نماینده این وزارتخانه در این نشست بودند. علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس نیز از حاضران در جلسه بود که البته با تاخیر به دیگر حاضران در این نشست پیوست. دایی به‌دلیل دیدار دوستانه‌ای که تیمش برابر پیکان داشت با تاخیر نیم ساعته به جلسه رسید، اما جالب اینکه وی به صورت مخفیانه خود را به محل نشست رساند تا از چشم نمایندگان رسانه‌ها دور باشد. بعد از جلسه بی‌نتیجه یکشنبه‌شب تاریخ‌سازان ۵۰ ساله پرسپولیس، روز گذشته به دعوت علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس در فضایی صمیمی در سالن اجتماعات باشگاه گرد هم آمدند تا ضمن تجدید دیدارها به گپ و گفت درباره پرسپولیس بپردازند. در این نشست، علی پروین از همه بزرگان و قدیمی‌های پرسپولیس برای عهده‌دار بودن مسوولیت در باشگاه کسب اجازه کرد و حاضران نیز با اتفاق نظر، حمایت خود را از
علی پروین به عنوان یک فوتبالی قدیمی پرسپولیس اعلام کردند. پیشکسوتان پرسپولیس بر این باور تاکید داشتند که پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد و باید از تیم و سرمربی حمایت شود و حاضران تاکید داشتند که حتی در اظهار نظرهای کارشناسی باید مراقب بود که خدشه‌ای به تیم و کادر فنی وارد نشود.
حاضران همچنین از علی پروین خواستند چنین جلساتی حداقل ماهی یکبار برگزار شود و بر حمایت خود از وی در جهت اعتلای پرسپولیس و پافشاری بر اصول و فلسفه پرسپولیس تحت هدایت وی تاکید کردند. در این نشست همچنین سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه قصد دارد از قدیمی‌های باشگاه در بخش‌های مختلف استفاده کند، خطاب به حاضران و پیشکسوتانی که به‌دلیل مشکلات شخصی فرصت حضور در این گردهمایی را پیدا نکردند، گفت: «نفراتی هم که کنار می‌مانند نباید تصور کنند از پرسپولیس دور هستند، زیرا پرسپولیس متعلق به همه پیشکسوتان است و خواست که آنها از همبازی‌های قدیمی خود حمایت کنند.این نشست با تهیه صورت‌جلسه‌ای از سوی اعضا که به امضای حاضران رسید، پایان یافت. همایون بهزادی، هادی طاووسی، بیوک وطنخواه، رضا وطنخواه، کاظم رحیمی، فریدون معینی، فریدون ممبینی، ابراهیم آشتیانی، محمود خوردبین، محمد دستجردی، محمد صادقی، حمید استیلی، پژمان جمشیدی، احمدرضا عابدزاده، پایان رأفت، علیرضا امامی‌فر، محمد مایلی‌کهن، مرتضی فنونی‌زاده، رحیم یوسفی، ضیاء عربشاهی، بهروز سلطانی، وحید قلیچ، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، حسین عبدی، روح الله عبادزاده، کاظم سیدعلیخانی، رضا جباری، حسن خان‌محمدی، عباس کارگر، علیرضا عزیزی، علی انصاریان، مهدی تارتار، جواد الله‌وردی، بهزاد داداش‌زاده، نجم الدین بخشی، رحمتی، حمید جاسمیان و ایرج پازوکی کسانی بودند که در این جلسه حضور داشتند.