ستاره‌ها انتخاب می‌کنند
مسی و رونالدو دو بازیکن نابغه جهان هستند که هر کدام طرفداران پر و پا قرصی دارند. این دو بازیکن همواره با یکدیگر رقابت قابل توجهی داشته اند. آنها در تیم هایشان یعنی بارسلونا و رئال نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در حالی که زمان زیادی تا انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 باقی نمانده است، این دو بازیکن بهترین‌ها را از نگاه خود در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند.
سه بازیکن برتر از نگاه لیونل مسی
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا نام سه بازیکن مورد علاقه خود را اعلام کرده و در این میان نامی از «کریستیانو رونالدو» نیست.
از نظر مسی، این سه بازیکن عبارتند از: «مسوت اوزیل»، بازیکن آرسنال، «رابین فن پرسی»، مهاجم منچستریونایتد و «آرین روبن»، هافبک بایرن مونیخ. مسی در گفت‌وگو با دیلی تلگراف اظهار کرد: رابین فن پرسی، آرین روبن و مسوت اوزیل بازیکنان بزرگی هستند. اوزیل که ستاره
بی برو برگرد فوتبال آلمان است؛ او یک بازیکن تراز اول است و فوق‌العاده خلاق. فن پرسی بازیکن کاملی است و یک مهاجم ششدانگ به حساب می‎آید که همواره آماده گلزنی است.
وی در خصوص روبن هم اظهار کرد: روبن هم یک بازیکن تراز بالا است، اما با آن دو متفاوت است. او خیلی غیرقابل پیش بینی است و با سرعت و شتابی که دارد می‌تواند با دریبل‌های خود چندین بازیکن را پشت سر بگذارد.

۱۱ بازیکن برتر از نگاه رونالدو
در فهرست ۱۱ نفره‌ای که کریستیانو رونالدو معتقد است بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان هستند، نام پنج بازیکن از بارسلونا به چشم می‌خورد.
سایت رئال مادرید در خبری جالب، اسامی ۱۱ بازیکن برتر حال حاضر فوتبال جهان از نگاه کریستیانو رونالدو را منتشر کرد.نکته جالب در لیست ۱۱ نفره کریستیانو رونالدو حضور پنج بازیکن از بارسلونا، رقیب سنتی و دشمن دیرینه رئال مادرید است.
در بین فهرست ۱۱ نفره رونالدو تنها یک بازیکن از خارج اسپانیا وجود دارد و آن هم رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی موناکو است.
فهرست ۱۱ نفره رونالدو عبارتند از:
ایکر کاسیاس (رئال مادرید)، جرارد پیکه(بارسلونا)، دنی آلوس (بارسلونا)، آندرس اینیستا (بارسلونا)، ژاوی هرناندز (بارسلونا)، لیونل مسی (بارسلونا)، سرخیو راموس (رئال مادرید)، مارسلو (رئال مادرید)، ژاوی آلونسو(رئال مادرید)،کریستیانو رونالدو(رئال مادرید)، فالکائو(موناکو).

ستاره‌ها انتخاب می‌کنند