قرار نیست من و کریمی همدیگر را بغل کنیم

علی دایی سرمربی پرسپولیس گفت: قرار نیست همیشه من و علی کریمی مقابل میلیون‌ها نفر همدیگر را بغل کنیم و به یکدیگر دسته گل بدهیم. قتل عام ۱۴ بازیکن آماتور در هندوراس

در جریان یک بازی فوتبال بین دو تیم آماتور در هندوراس، ۱۴ نفر قتل عام شدند. کمیسر لیونل سوسدا رییس پلیس یکی از شهرهای هندوراس با اعلام این خبر گفت: ۱۴ بازیکن غیرحرفه‌ای در زمین چمن مشغول بازی بودند که گروهی مسلح که نقاب بر چهره داشتند، وارد زمین شده و به سمت آنها شلیک کردند که ۱۰ نفر در دم جان باخته و ۴ تن دیگر پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات،‌ جان خود را از دست دادند.

تیم ملی مینی گلف بانوان راهی چین شد

ملی پوشان مینی گلف کشورمان ظهر دیروز جهت حضور در مسابقات آسیایی این رشته راهی شهر «کان‌مینگ» چین شدند.

ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌شود

عبدالله ویسی، دستیار رسول کربکندی در تیم‌های صبای قم و راه‌آهن شهرری از توافق خود با مسوولان باشگاه صبای قم برای هدایت این تیم خبر داد.

وین رونی ۱۵ بازی را از دست داد

وین رونی به دلیل آسیب دیدگی قادر نخواهد بود تا پنج هفته برای تیم ملی انگلستان و منچستریونایتد به میدان برود.

هندبال ایران نایب قهرمان تورنمنت قطر شد

پنجمین دوره تورنمنت بین‌المللی هندبال قطر با پیروزی ایران برابر امارات و کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم ایران به پایان رسید.

ایران قهرمان کشتی فرنگی دانشجویان جهان شد

در پایان نهمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان در ایتالیا تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

شاید استیل آذین را به کاشان منتقل کنیم

این روزها زمزمه انتقال استیل‌آذین به یکی از شهرستان‌های کشورمان به گوش می‌رسد. مهریزی، مدیرعامل استیل‌آذین در این خصوص گفت: چند روزی است چنین بحثی مطرح شده است. احتمال دارد استیل‌آذین را به یک شهرستان که شاید کاشان باشد انتقال دهیم.